Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 760 972,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 804,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.securitypolice.com.ua |
| Контактна особа: | Фесун Ірина Юріївна |
| Телефон: | +380382725687 |
| E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) в наданій Учасником формі «Цінова пропозиція» не зазначено контактного телефону/телефонів особи, уповноваженої здійснювати зв'язок із Замовником всупереч пп. 3.1.2 тендерної документації та додатку 1, п. 1 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю; 2) надана Учасником додаткова угода № 1 до договору № 9 оренди об’єкта нерухомості від 01.01.2025 р. на підтвердження площі автомобільної стоянки СТО не містить підписів і печатки орендодавця, що ставить під сумнів її юридичну значимість всупереч п. 3.6.3 тендерної документації та п. 5 додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю; 3) інформація в наданій Учасником довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю, не містить інформації щодо СТО та автостоянки, які вимагаються Замовником відповідно до 3.5.2 тендерної документації та п. 4, 5 додатку 2 до тендерної документації, а також табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації та п. 7 додатку 6 до тендерної документації на Закупівлю; 4) інформація в наданій Учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, за працівником Котик П.В. не відповідає наданому документальному підтвердженню трудових відносин (неправильна дата наказу про прийняття) всупереч пп. 3.5.2 тендерної документації та табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю; 5) інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає вимогам пп. 3.5.2 тендерної документації і табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю, оскільки наданий договір станом на дату надання довідки перебуває процесі виконання, а отже, не відповідає умові «договір має бути виконаним, а зобов’язання учасника за ним – завершені». 2. Перелік інформації та/або документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) оновлена форма «Цінова пропозиція» відповідно до додатку 1 до тендерної документації на Закупівлю; 2) засвідчена обома сторонами додаткова угода № 1 до договору № 9 оренди об’єкта нерухомості від 01.01.2025 р. на підтвердження площі автомобільної стоянки СТО; 3) оновлена інформаційна довідка довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю. Обов’язково повинна містити наступну інформацію про об’єкти матеріальних/нематеріальних активів, на які є посилання в технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації на закупівлю); 4) оновлена інформаційна довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, з інформацією, що відповідає наданому документальному підтвердженню; 5) оновлена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із відповідним документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.