Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми управління відходами на території Чернівецької міської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 17.12.2021 №652 (зі змінами від 25.07.2024 №1885 та від 28.11.2024 №2056), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами й доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 008 071 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 040,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44173515 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Майстренко |
| Телефон: | +380506389777 |
| E-mail: | mfqcnhtyrj.gu@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58005, Україна, Чернівецька область,Місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, у Замовника виникла необхідність у подовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником оформленого належним чином технічного завдання, згідно з Додатком №2 до ТД, в якому в порівняльній таблиці конкретизувати інформацію про Товар, запропонований Учасником, згідно вимог Розділу 2 Додатку №4 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником оформленого належним чином проекту договору про закупівлю з заповненням його реквізитів (Додаток №3 до ТД), згідно вимог Розділу 3 Додатку №4 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом підтвердження права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та подання сертифікатів та декларацій про відповідність з діючим терміном їх дії та подання сертифікатів, відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно вимог пункту 7 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 4. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником оформленої належним чином Довідки про термін дії тендерної пропозиції Учасника з зазначенням з якого моменту починає діяти термін дії тендерної пропозиції Учасника, згідно вимог пункту 10 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.