Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
Код ДК 44812220-3 Водні фарби (фарба латексна водоемульсійна інтер’єрна, фарба біла водоемульсіна, фарба акрилова для радіаторів опалення білого кольору, фарба сіра для зовнішніх та внутрішніх робіт), 44810000-1 фарби ( фарба гумова універсальна біла, фарба гумова універсальна сіра, фарба на вапняній основі), 44812100-6 Емалі та глазурі (емаль-ґрунт-антикор алкідна, ґрунт-емаль 3 в 1 чорна) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 68 680,82 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 343,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 34869316 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шкрьоба Олена Сергіївна |
| Телефон: | +380612849390 |
| E-mail: | os.shkroba@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
1 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП Павлова Ірина Болеславівна встановлене наступне: Згідно пп.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1.За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44810000-1 та / або фарба; не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ФОП Павлова Ірина Болеславівна надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вих. 3 від 15.05.2025. Однак в довідці не зазначив предмет закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, сума виконаних зобов'язань та термін дії договору, як того вимагає Замовник. Окрім того, учасник вказав в довідці договір поставки № 1510/1 від 105.06.24, що суперечить наданому аналогічному договору учасника. У складі своєї пропозиції учасник ФОП Павлова Ірина Болеславівна надав копію аналогічного договору поставки № 1510/1 від 05.06.2024 року. Предмет договору - будівельні матеріали, залізні вироби, водопровідне і опалювальне устаткування і приладдя для нього в асортименті, що суперечить вимогі Замовника. Окрім того, договір поставки № 1510/1 від 05.06.2024 року дійсний до 31.12.2024 року з можливою пролонгацією договору (п.6.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим договором. У разі якщо до закінчення терміну дії даного договору жодна із сторін не заявить про його розірвання, договір вважається автоматично продовженим строком на наступний календарний рік на тих самих умовах). Разом з тим Учасник до договору надав видаткову накладну №298 від 05.08.2024, на суму 9527,10 грн. Згідно з договором поставки № 1510/1 від 05.06.2024 року. згідно з пп.1.2 п. 1 Предмет договору зазначено, що асортимент, кількість та ціна товару узгоджуються сторонами відповідно до умов цього договору та відображаються у видаткових накладних на кожну партію Товару. Видаткові накладні підписані уповноваженими представниками сторін та скріплені печатками сторін (крім випадку коли Покупцем надається Довіреність) є невід'ємною частиною цього договору. Згідно з наданої інформації Замовник не може визначити лише по видатковій накладній №298 від 05.08.2024, на суму 9527,10 грн. чи договір виконаний в повному обсязі, адже до договору поставки може бути більше ніж одна видаткова накладна, а сума зобов’язань по договору не вказана. Виходячи з цього по даному договору поставки можуть бути ще зобов'язання і договір може бути не виконаний в повному обсязі. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44810000-1 та / або фарба. - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» встановлене наступне: Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівель у складі тендерної пропозиції». Згідно п.4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, відповідно до пп.4.4 Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У разі ненадання учасником інформації або у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. У складі своєї пропозиції Учасник не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначена інформація про необхідний перелік документів та інформації які повинен надати учасник. Згідно п.1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1.1 довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44810000-1 та / або фарба. 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГОСТ ГРУП" надав довідку вих. № 16-04/226 від 16.04.2025 р. «Довідка, що до аналогічного досвіду» та договір поставки товару № 37 від 24.03.2023 року. Однак під час заповнення довідки вих. № 16-04/226 від 16.04.2025 р. «Довідка, що до аналогічного досвіду» Учасник в колонці «Номер та дата договору» вказав № договору 39 від 24.03.2023 року., виходячи з цього зазначений в довідці номер договору 39 не співпадає з наданим аналогічним договором де зазначений номер договору 37. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - надати довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. - надати коректно заповнену Довідку вих. № 16-04/226 від 16.04.2025 р. «Довідка, що до аналогічного досвіду», яка не буде суперечити договору поставки товару № 37. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.