Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02000010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Самчук |
| Телефон: | +380362642338 |
| E-mail: | viktoriaprozorro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Київська, 78г |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "ВФ Україна" , у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції,
Повідомлення про усунення невідповідностей І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: п.1.1. Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним є договір на послуги з встановлення модуль SMS відправки повідомлень через Медичну інформаційну Систему “Askep.net” виконаний повністю або частково. п.1.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше одного). Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначив договір із предметом закупівлі ДК 021-2015:64210000-1 Послуги телефонного звʼязку та передачі даних (Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій), та договір №58 від 28 квітня 2023 року, що не відповідають визначенню Аналогічного договору відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, У випадку, якщо учасник не є Оператором медичної інформаційної системи Askep.net в складі тендерної пропозиції надати лист від Оператора медичної інформаційної системи Askep.net про можливість взаємодії із модулем відправки повідомлень. Відповідно до даних на сайті Електронного здоровʼя Міністерства охорони здоровʼя https://ehealth.moz.gov.ua/mis/?ms_paged=1&technology=Хмара&ownership=Комунальна+власність&search=Askep Оператором медичної інформаційної системи є ТОВ «АСКЕПНЕТ». В складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист від Оператора медичної інформаційної системи Askep.net. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним є договір на послуги з встановлення модуль SMS відправки повідомлень через Медичну інформаційну Систему “Askep.net” виконаний повністю або частково. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше одного). 2. Лист від Оператора медичної інформаційної системи Askep.net про можливість взаємодії із модулем відправки повідомлень. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі результатів розгляду пропозиції уповноважена особа враховуючи зазначене вирішила оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.