Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Моршинська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04372448 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://morshyn-rada.gov.ua |
| Контактна особа: | Гойсак Галина Михайлівна |
| Телефон: | 380326061011 |
| E-mail: | ekonomika_morshin@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82482, Україна, Львівська область,Моршин, вул.І.Франка, 15 |
3 |
МОРШИНСЬКА МІСЬКА РАДА ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОНОВАЖЕНЮ ОСОБОЮ «21» липня 2025 р. № 94 м. Моршин Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДронХаб" (Код ЄДРПОУ 45349240) (далі – Учасник-переможець), яка визначена найбільш економічно вигідною, у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі поданої під час проведення процедури закупівлі «Система РЕБ» Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту» (далі – Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-10-004454-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) У Додатку 1 до тендерної документації п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Зазначено: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів); 1.1.2. не менше 2 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з додатками (специфікація, видаткова накладна); Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – 1 (одного) договору та 1 (одна ) копія договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з додатками (специфікація, видаткова накладна). П. 3.5. Гарантійний лист, що запропонований товар є новим (не «відновлений») та раніше не використовувався, якість, комплектність та гарантійний термін товару відповідають технічній документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документа. 2) У Додатку 2 до тендерної документації у розділі До уваги учасників: п. 3. Гарантійний термін Товару, запропонованого Постачальником повинен становити не менше 90 днів від дати його вводу в експлуатацію, а також він повинен бути новим і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару, що підтверджується гарантійним листом в складі пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документа. 3) Додаток № 3 До тендерної документації *Примітка: Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції завізований ним проєкт договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів); 2. Не менше 2 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з додатками (специфікація, видаткова накладна); 3. Надати Гарантійний лист, що запропонований товар є новим (не «відновлений») та раніше не використовувався, якість, комплектність та гарантійний термін товару відповідають технічній документації; 4. Надати гарантійний термін Товару, запропонованого Постачальником повинен становити не менше 90 днів від дати його вводу в експлуатацію, а також він повинен бути новим і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару, що підтверджується гарантійним листом в складі пропозиції; 5. Надати Додаток № 3 До тендерної документації подати у складі тендерної пропозиції завізований ним проєкт договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, головний спеціаліст відділу економічного розвитку та Галина ГОЙСАК інфраструктури
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.