Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: vladyslav_hrytsenko@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 080 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 32 400 UAH |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гриценко Владислав |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | VLADYSLAV_HRYTSENKO@BANK.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ВАЙЗ АЙ ТІ”, ЄДРПОУ 39427231 (далі – Учасник) щодо закупівлі “72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Технічна підтримка програмного забезпечення SUSE Linux Enterprise Server for SAP), очікувана вартість закупівлі – 1 080 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – квітень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надано акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору (відповідно до умов Договору про закупівлю №24-81-67 від 29.02.2024), що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подати учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічної підтримки програмного забезпечення SUSE Linux Enterprise Server for SAP) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору,…”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з технічної підтримки програмного забезпечення SUSE Linux Enterprise Server for SAP) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.