Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 27 000 UAH |
| Замовник: | КП ГІОЦ |
| ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тереверко Маріна Леонідівна |
| Телефон: | +380443668100 |
| E-mail: | maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
0 |
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» (далі – Учасник), продовження строку розгляду тендерної пропозиції є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «10» червня 2025 № 193/3) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання» до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» встановлено наступне: 1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником: «1. довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), про наявність матеріально-технічної бази, що буде використовуватись в ході надання послуг, які є предметом даної закупівлі. 2. засвідчені належним чином копії документів на право власності/користування обладнанням». На зазначену вимогу тендерної документації Учасником надано:Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для надання послуг № 203/05 від 27.05.2025 та файл «2.1 Обладнання завіркне», який містить видаткові накладні під час розгляду зазначених документів було виявлено не відповідності в інформації щодо терміну експлуатації обладнання. 2. Підпунктами 2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «2.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), яка підтверджує наявність в учасника торгів працівників, що мають кваліфікацію, пов’язану з інформаційними технологіями, яких учасник планує залучати до виконання умов договору. Кількість фахівців має бути достатньою для надання послуг згідно предмету закупівлі у встановлені строки.» Учасником на зазначену вимогу, надано довідку про наявність працівників № 204/05 від 27.05.2025 та в супереч вимогам тендерної документації дана довідка не містить інформації яка підтверджує наявність в учасника торгів працівників, що мають кваліфікацію, пов’язану з інформаційними технологіями. 3. Пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (виконаного в період починаючи з 2020 року), яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовників, їх найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору.. 3.2. Для підтвердження виконання необхідно надати: - засвідчену/і належним чином копію/ї договору/ів, зазначеного/них у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - засвідчену/і належним чином копію/ї документу/ів на підтвердження виконання договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» Документи, що надані учасником в складі тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу не підтверджують наявність в нього досвіду виконання аналогічного договору згідно вимог тендерної документації. Також слід зазначити, що Розрахунок цінової пропозиції № 240/06 від 10.06.2025, наданий учасником на вимогу пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації, містить технічні помилки в розрахунках. - З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати документи з уточнюючою інформацією стосовно наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Надати оновлену довідку щодо працівників, яка б містила всю необхідну інформацію, відповідно до вимог тендерної документації. 3. Надати оновлений пакет документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог тендерної документації. 4. Надати оновлений розрахунок цінової пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.