Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 13:42. Дата останніх змін - 07-05-2025, 10:00

Пристрої пожежної та охоронної сигналізації

Пристрої пожежної та охоронної сигналізації... Державна закупівля - UA-2025-04-18-006931-a Пристрої пожежної та охоронної сигналізації від замовника Управління поліції охорони в Миколаївській області від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-006931-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-18-007979-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 13:42
по 25-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 13:42
по 28-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або центром перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такого центру або бюро або переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4868225.2
4 868 225,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:48 682,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 682,25 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління поліції охорони в Миколаївській області
ЄДРПОУ:40109016 Досьє YouControl
Контактна особа:Строін Сергій Володимирович
Телефон:+380512498480
E-mail:vip.nastenakostenko@ukr.net
Місцезнаходження:
54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Пристрої пожежної та охоронної ...
4 868 225,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клавіатура K-LED8

70
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комбінований сповіщувач Patrol-803 PET

200
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Модуль підключення до мережі Ethernet M-NET+

30
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

МЦА-GSM Модуль цифрового GSM-автодозвону (SIM900)

15
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Оповіщувач пожежний звуковий, з функцією візуального світлового індикатора модель "Гном-1"

80
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ППК "Orion NOVA S"

120
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ППКП "Тірас-8П.1"

30
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сповіщувач руху Patrol-203 PET

200
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ІРТС Кнопка тривоги з фіксацією і ключем

200
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

U1HS-комплект радіоканальний

110
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

СПД-3 сповіщувач пожежний димовий НЗ

150
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

СПД-3.2 сповіщувач пожежний димовий НЗ

150
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax MotionCam (PhOD) Jeweller (8EU) white датчик руху з камерою

20
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax MotionCam Outdoor (PhOD) Jeweller (8EU) ASP white датчик руху з камерою

20
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax CombiProtect (8EU) ASP white датчик руху та розбиття

150
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax DoorProtect (8EU) ASP white датчик відкриття

300
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax Keypad (8EU) ASP white клавіатура

50
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax StarterKit (8EU) UA white комплект охоронної сигналізації

50
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax MotionProtect (8EU) ASP white датчик руху

260
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax Transmitter (8EU) ASP трансміттер

20
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax MotionProtect Outdoor (8EU) ASP white датчик руху

25
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax ReX (8EU) ASP white ретранслятор сигналу

20
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax ReX 2 (8EU) ASP white ретранслятор сигналу

20
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ajax Curtain Outdoor (8EU) ASP white датчик руху

20
штука
54001 Україна Миколаївська область Миколаїв вул.Шевченка, 52
по 31-12-2025
31625000-3
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Охоронні системи"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, бульвар Кольцова, 14-Е, оф. 394, 03194, Тарас Васильович Демич
Остаточна пропозиція:
4 777 836,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-05-2025, 12:02
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-04-25, 16:39:48
24

Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронні системи» у процедурі закупівлі № UA-2025-04-18-006931-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* учасник повинен надати: «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) (не менше 1-го) не раніше 2020 року з поставки товарів, які є предметом даної закупівлі відповідно до коду ДК (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору, наявність претензійної роботи). Копія договору(ів), зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/виконання робіт/продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (в даних документах повинно бути зазначено номер та дата договору до якого вони надаються); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Лист(и)-відгук(и) від контрагента за договором(ами), повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, ціни договору та номеру телефону контактної особи замовника (споживача). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше одного аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі за відповідним кодом ДК.» Учасником надано лист про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.04.2025 №2504-15 в таблиці якого зазначено аналогічний договір про закупівлю №21-000340-23 без дати, хоча в листі-відгук ПАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго» та видатковій накладній №497 від 24.03.2023 року зазначено договір про закупівлю від 16.03.2023 року. Учаснику ТОВ «Охоронні системи» виправити в листі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.04.2025 №2504-15 в таблиці дату аналогічного договору. 2. Відповідно до наданих відомостей про учасника (лист від 25.04.2025 №2504-01) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та договору в рамках даної процедури закупівлі (для юридичних осіб) вказана: Директор Кондратенко Володимир Петрович. Натомість учасник надає довідку від 25.04.2025 №2504-03 в якій підтверджує, що уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю є директор ТОВ «Охоронні системи» Приходько Наталія Геннадівна, що також підтверджується протоколом загальних зборів учасників від 04.10.2024 №04/10 та наказом про прийняття на роботу №4 від 10.10.2024. Учаснику ТОВ «Охоронні системи» виправити відомості про учасника (лист від 25.04.2025 №2504-01) «прізвище, ім’я, по батькові та посада особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та договору в рамках даної процедури закупівлі (для юридичних осіб)». 3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації: Для своєчасного постачання товару, у складі своєї пропозиції Учасник надає інформацію про місце розташування офісу (представництва) та складського приміщення у м. Миколаєві. Якщо офіс та складське приміщення є власністю Учасника – надати копію свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник не є власником матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись для постачання товару за предметом закупівлі надати необхідні договори оренди/ суборенди, або інші документи, що передбачені чинним законодавством, а також надати у складі своєї пропозиції лист-згоду від власника на використання ним матеріально-технічної бази (офісу, представництва, складського приміщення) для постачання товару за предметом закупівлі. Учасником надано лист-згода від 24.04.2025 №2404 від ТОВ «Фермерський ХАБ», в якому невірно зазначені дата договору позички (01.01.2023 взамін 01.01.2025) між ТОВ «Фермерський ХАБ» та ТОВ «Південна Інвестиційна Група», а також дата договору оренди (07.03.2024 взамін 07.03.2025) між ТОВ «Фермерський ХАБ» та ТОВ «Охоронні системи». Учаснику ТОВ «Охоронні системи» надати виправлений лист-згода від 24.04.2025 №2404 від ТОВ «Фермерський ХАБ».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-04-25, 16:39:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-18-006931-a-a1
Номер договору:
99
Дата підписання договору:
07-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-05-2025 по 31-12-2025
4 777 836,90 UAH
Ціна договору
3 981 530,75 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Охоронні системи"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 777 836,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 15:49:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Guarantee 114435_GL-149_5.zip, електронна банківська гарантія
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, необхідних для продажу товару, що є предметом закупівлі. Кількість техніки, обладнання, що має бути залучена під час продажу товару повинна бути не менше двох одиниць. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, Учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку додатково подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). В разі наявності в учасника транспортних засобів які перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - необхідно надати лист-згоду орендодавця або позичкодавця або надавача послуг тощо на використання ТЗ у даній закупівлі. Для своєчасного постачання товару, у складі своєї пропозиції Учасник надає інформацію про місце розташування офісу (представництва) та складського приміщення у м. Миколаєві. Якщо офіс та складське приміщення є власністю Учасника – надати копію свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник не є власником матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись для постачання товару за предметом закупівлі надати необхідні договори оренди/ суборенди, або інші документи, що передбачені чинним законодавством, а також надати у складі своєї пропозиції лист-згоду від власника на використання ним матеріально-технічної бази (офісу, представництва, складського приміщення) для постачання товару за предметом закупівлі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні в наданні послуг та мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити посаду/ кваліфікацію, прізвище, ім’я, по батькові, загальний стаж роботи (роки), штатний чи залучений, досвід роботи на аналогічній посаді (роки)).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) (не менше 1-го) не раніше 2020 року з поставки товарів, які є предметом даної закупівлі відповідно до коду ДК (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору, наявність претензійної роботи). Копія договору(ів), зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/виконання робіт/продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (в даних документах повинно бути зазначено номер та дата договору до якого вони надаються); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Лист(и)-відгук(и) від контрагента за договором(ами), повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, ціни договору та номеру телефону контактної особи замовника (споживача). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше одного аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі за відповідним кодом ДК.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:46:20
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 13:42:43
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Пристрої пожежної та охоронної сигналізації
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  електронна банківська гарантія
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  електронна банківська гарантія , Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування — для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 7 до тендерної документації;  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), на яку накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням - http://czo.gov.ua/verify з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію, а також надати копію платіжного доручення та виписки завірені банком, яка свідчить про сплату грошового забезпечення гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: ліцензія НБУ; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо) завірені банком. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності банку-гаранта; умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара). На електронній банківській гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП). Електронна банківська гарантія подається у вигляді електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу.
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська, Англійська, Французька, Іспанська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) (не менше 1-го) не раніше 2020 року з поставки товарів, які є предметом даної закупівлі відповідно до коду ДК (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору, наявність претензійної роботи). Копія договору(ів), зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/виконання робіт/продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (в даних документах повинно бути зазначено номер та дата договору до якого вони надаються); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Лист(и)-відгук(и) від контрагента за договором(ами), повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, ціни договору та номеру телефону контактної особи замовника (споживача). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше одного аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі за відповідним кодом ДК.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні в наданні послуг та мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити посаду/ кваліфікацію, прізвище, ім’я, по батькові, загальний стаж роботи (роки), штатний чи залучений, досвід роботи на аналогічній посаді (роки)).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, необхідних для продажу товару, що є предметом закупівлі. Кількість техніки, обладнання, що має бути залучена під час продажу товару повинна бути не менше двох одиниць. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, Учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку додатково подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). В разі наявності в учасника транспортних засобів які перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - необхідно надати лист-згоду орендодавця або позичкодавця або надавача послуг тощо на використання ТЗ у даній закупівлі. Для своєчасного постачання товару, у складі своєї пропозиції Учасник надає інформацію про місце розташування офісу (представництва) та складського приміщення у м. Миколаєві. Якщо офіс та складське приміщення є власністю Учасника – надати копію свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник не є власником матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись для постачання товару за предметом закупівлі надати необхідні договори оренди/ суборенди, або інші документи, що передбачені чинним законодавством, а також надати у складі своєї пропозиції лист-згоду від власника на використання ним матеріально-технічної бази (офісу, представництва, складського приміщення) для постачання товару за предметом закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 13:42:38
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ