Закупівлю оголошено - 02-10-2024, 14:46. Дата останніх змін - 29-10-2024, 00:02

Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків

Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків... Державна закупівля - UA-2024-10-02-008527-a Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків від замовника ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" від 10/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-02-008527-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 14:46
по 08-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-10-2024, 00:00
по 14-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
925000
925 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
ЄДРПОУ:23697280 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrgasbank.com
Контактна особа:Олександр Максимчук
Телефон:+380445941170
E-mail:omaksymchuk@ukrgasbank.com
Місцезнаходження:
03087, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Єреванська, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Доступ до програмно-апаратного ...
925 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
64210000-1
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВ "АВАНГАРД ІТ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, б.Лесі Українки, будинок 23А, група приміщень № 76, нежитлові приміщення 1-5, 7-13, 01133, Валентин Чульський
Остаточна пропозиція:
924 480 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-10-24, 17:14:35
24

Пропозиція учасника (надана/завантажена на майданчик електронної системи закупівель) ТОВ «АВАНГАРД ІТ» (далі - Учасник) містить наступні невідповідності. 1. Невідповідність вимогам п.1.1. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - в наданій/завантаженій Учасником «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» ознака помилки в інформації, що зазначена у рядку із полем «Цифрами:»; - відповідно, в наданій/завантаженій Учасником «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» ознака помилки в інформації, що зазначена у рядку із полем «Літерами:»; - Учасником у складі Пропозиції наданий/завантажений файл «довідка уточнення по цінам .pdf», зміст якого розцінюється Замовником як фактично збільшена («подвійна») ціна пропозиції з додатковими умовами від Учасника та/або як відмова Учасника від наданої/завантаженої «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ», оскільки Учасник заявляє про збільшення вартості послуги («Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків») у разі «кастомізації голосу», тобто додаткове збільшення «на 1 054 000 грн. з ПДВ» і також Учасником зазначено, що така складова «не входить в вартості пропозиції». Відповідно, такий механізм надання від Учасника пропозиції щодо ціни (зокрема «з окремими умовами від Учасника») не передбачено Документацією. Крім того, Замовник передбачає, що налаштування послуги («Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків»), зокрема на кшталт зазначеного Учасником як «кастомізації голосу», вже повинно входити до ціни послуги як складова налаштування («Доступ до програмно-апаратного комплексу голосового робота для здійснення автоматизованих дзвінків, що включає в себе наступні складові: … - налаштування; …»). 2. Невідповідність вимогам п.1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації в наступному: - відсутні документальні підтвердження, що зазначені/надані/завантажені Учасником договори (зокрема зазначені у довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації) відносяться к «сфері стягнення заборгованості»; - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, відсутні позначення категорій до яких Учасником надана інформація («- предмету договору;», «- номеру та дати укладання договору;», «- дати (початку та закінчення) виконання зобов’язань за договором;», «- найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси контрагента (замовника);», «- ПІБ та телефонів контактних осіб контрагента (замовника).»); - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, відсутня інформація щодо «адреси контрагента (замовника)»; - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, відсутня печатка Учасника; - в наданій/завантаженій Учасником довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, зазначені Учасником обидва договори не відповідають вимогам Замовника щодо договорів «з аналогічним предметом закупівлі» («Під договором з аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договір, за умовами якого було надано послуги, які є тотожними до Послуг (предмету закупівлі), що зазначені в Документації та, відповідно, передбачені в проекті договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до Документації)»). Крім того, не дають можливості кваліфікувати надані Учасником в складі пропозиції дві копії договорів як «договори з аналогічним предметом закупівлі» наступні аномальні факти. Надані Учасником документи (на виконання вимоги п. 1.3. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації: «- скановані копії документів, які підтверджують повне виконання Учасником вищезазначених договорів»), а саме АКТ надання послуг № 7 від 30.09.2024 та АКТ надання послуг № 10 від 30.09.2024 зазначають (кожний з них), що загальна вартість робіт (послуг) склала 1000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 копійок). Тобто, ціна кожного наданого Учасником договору фактично в 924,48 рази (в дев’ятсот двадцять чотири рази) менше ніж «Загальна ціна пропозиції» із наданого Учасником файлу «Цінова пропозиція.pdf». 3. Невідповідність вимогам п.1.3. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, а саме: Замовник вимагає надання «Скановані копії, зроблених з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації». Проте, надані Учасником скановані копії договорів мають ознаки (зокрема «не кольорову cкан-копію»), що вони зроблені НЕ з оригіналів договорів. 4. Невідповідність вимогам п.1.8. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, а саме: - Учасником не надані документи, передбачені п.1.8. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації (зокрема Статут, код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації). 5. Невідповідність вимогам п.1.11. Розділу 1 ДОДАТКУ 6 до Документації, а саме: - в наданій/завантаженій Учасником «АНКЕТІ-ОПИТУВАЛЬНИКУ КОНТРАГЕНТА» відсутня дата заповнення у відповідному рядку (полі); - в наданій/завантаженій Учасником «АНКЕТІ-ОПИТУВАЛЬНИКУ КОНТРАГЕНТА» не заповнено Учасником пункт 7.1. («Вкажіть детально зміст і обсяг…які будуть виконуватися даними субпідрядниками…»). Також звертаємо увагу, що поточна процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-02-008527-a) не відноситься до «відкритих торгів», як імовірно хибно позиціонує Учасник цю процедуру закупівлі у деяких своїх довідках/інформаціях. Згідно Документації (сторінка 4, ч.3 Розділ 1) та Положення з організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АБ «УКРГАЗБАНК», затвердженого протоколом Наглядової ради АБ «УКРГАЗБАНК» від 27.09.2023 № 40 (зі змінами), поточна процедура закупівлі класифікується як «ЕЛЕКТРОННІ ТОРГИ».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-10-24, 17:14:35

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АВАНГАРД ІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
924 480 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 14:53:47
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 14:46:43
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ