Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 690 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 450,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3002 НГУ |
| ЄДРПОУ: | 08682683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Контактна особа Контактна особа |
| Телефон: | +380999999999 |
| E-mail: | r.savchuk@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
3 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: відсутня Інформаційна довідка про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (видається міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції), та Довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів(обов’язкових платежів)(видається ГУ ДПС за місцем обліку Платника) . Підстава: п8. ПКМУ 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.