Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 867 779 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 338,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05408846 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрій Багінський |
| Телефон: | +380459763090 |
| E-mail: | smorodina2020@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
4 |
1. Згідно вимог тендерної документації розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» просимо надати акт огляду будівельного майданчику за підписом замовника. 2. У Договорі про надання послуг спецтехнікою, механізмами від 16.06.2025 № ДБУ/16062025/2525/ЗМ не зазначені орендовані транспортні засоби. 3. У довідці форма 1 вимагалось зазначити наступну інформацію: Найменування технічного засобу, обладнання, марка. На дану вимогу учасником у довідці форма 1 не зазначено обладнання. 4. Просимо привести інформацію про договір про надання послуг спецтехнікою, механізмами, зазначений у довідці форма 1 у відповідність до наданого договору про надання послуг спецтехнікою, механізмами. 5. На вимогу замовника: «Наявність дозволу на роботи в електроустановках» - учасником не надано жодної інформації. 6. На вимогу замовника: «Наявність навчання у посадових осіб з охорони праці: НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.81-18;НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.75-15;» - учасником не надано жодної інформації. 7. Просимо привести у відповідність інформацію про наявність сертифікатів інженера – проектувальника та інженера – кошторисника вказану в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з сертифікатами наданими в тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.