Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40327746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Зінченко |
| Телефон: | +380575832332 |
| E-mail: | gospodar.bogodukhiv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТО «АВТОШОП»» (далі – Учасник). Згідно з пунктом 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, потрібно продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі, оскільки це є вкрай важливим задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час розгляду Тендерної пропозиції від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТО « АВТОШОП»» " (далі Учасник) на закупівлю Послуги з поточного ремонту автомобільного транспорту, а саме автобус МРІЯ (реєстраційний номер АХ 8477КВ ) та автобус АТАМАН D (реєстраційний номер АХ8480КВ) за оголошенням UA-2025-06-10-006630-a було виявлено невідповідність вимогам Тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п.3 Додатку 3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства до тендерної документації, Учасник має надати: Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про: 1. Засновника: - назва юридичної особи, якщо засновником є юридична особа, її місцезнаходження та країна реєстрації; - прізвище, ім’я по батькові засновника, місцезнаходження, громадянство, якщо засновником є фізична особа 2. кінцевого бенефіціарного власника учасника - назва юридичної особи, якщо засновником є юридична особа, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові, місцезнаходження, громадянство та країна реєстрації, якщо кінцевим бенефіціарним власником є фізична особа Учасник надав некоректно заповнену інформацію, оскільки засновником та кінцевим бенефіціарним власником є фізична особа. 2. Відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати гарантію на надані послуги у порядку та строки, що передбачені «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615. Учасником не надана гарантія про те що надані послуги будуть виконані у порядку та строки, що передбачені «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. - п.3 частини 3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 3 тендерної документації. 2. - п.4 Додатку 2 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. - Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про: Засновника: -назва юридичної особи, якщо засновником є юридична особа, її місцезнаходження та країна реєстрації; -прізвище, ім’я по батькові засновника, місцезнаходження, громадянство, якщо засновником є фізична особа. Кінцевого бенефіціарного власника учасника: -назва юридичної особи, якщо засновником є юридична особа, її місцезнаходження та країна реєстрації; -прізвище, ім’я по батькові, місцезнаходження, громадянство та країна реєстрації, якщо кінцевим бенефіціарним власником є фізична особа. 2. - Учасник повинен надати гарантію на надані послуги у порядку та строки, що передбачені «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615. Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження документів на веб-портал Уповноваженого органу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.