Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 000 640 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 003,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44008365 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Сомар |
| Телефон: | +380501755316 |
| E-mail: | osvita_sotg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82600, Україна, Львівська область,місто Сколе, вул.Чайківського, будинок 7 |
3 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «12» червня 2025 року № 33 м. Сколе Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради 31 грудня 2021 року № 230, з метою організації закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика для занять ігровими видами спорту із штучним (наливним) покриттям на території Труханівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сколівської міської ради по вул. Січових Стрільців, 4 с. Труханів Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45212220-4 - Будівництво багатоцільових спортивних об’єктів), ВСТАНОВИВ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пунктів 8-10 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає: - «8. Інформацію від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника (дата видачі не раніше оголошення торгів); - 9. Інформацію з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів); - 10. Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі на день подання пропозиції)». Учасником не надано інформацію від Державної виконавчої служби, Державної податкової служби України та з банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник). 2. Відповідно до Додатку № 4 «Технічна специфікація» до Тендерної документації, Учасник надав лист-авторизацію від виробника матеріалів для влаштування синтетичного покриття, але без деталізації указання поліуританових клеїв та грунтовки. 3. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає від себе та субпідрядника Довідки, що містять інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами. Учасник подав Довідку, в якій неправильно вказав Наказ про призначення працівника Адамовського Я.О. А також він надав довідку від субпідрядника, у якій не вказано по-батькові працівника Келеман О.Я. Відповідно до змісту Тендерної документації (пункт 2 розділу V): відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від учасника процедури закупівлі ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" щодо встановлених невідповідностей через електронну систему закупівель не надходили запитання або уточнення стосовно змісту вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що виправлення помилок в Тендерній пропозиції Учасника, в тому числі і в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та, керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), ВИРІШИВ : I. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів, а саме: 1. Інформацію від Державної виконавчої служби, Державної податкової служби України та з банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник). 2. Лист-авторизацію від виробника матеріалів для влаштування синтетичного покриття з деталізацією указання поліуританових клеїв та грунтовки. 3. Від Учасника та від субпідрядника виправлені Довідки, що містять інформацію про наявність та кваліфікацію працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених Технічними вимогами. II. Роз’яснити Учаснику ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.