Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 13:10. Дата останніх змін - 19-11-2024, 13:10

ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські)

ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські)... Державна закупівля - UA-2024-11-19-008354-a ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські) від замовника Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-008354-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-19-010468-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 13:10
по 22-11-2024, 00:00

умови поставки: Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору, його складання та встановлення в зазначеному Замовником місці. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 10 робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника на умовах DDP – м. Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, 52 («Інкотермс», у редакції 2020 року), але не пізніше 20 грудня 2024 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
80000
80 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області
ЄДРПОУ:14202233 Досьє YouControl
Контактна особа:Гук Ірина Петрівна
Телефон:+380504642836
E-mail:gukirina2020@gmail.com
Місцезнаходження:
18022, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Юрія Іллєнка, будинок 52
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи учнівські

40
штука
18022 , Україна , Черкаська область , Черкаси , вул. Юрія Іллєнка, будинок 52 ,
по 20-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендАНШАР ГРУПАктивна19-11-2024, 12:59
Матеріал стільниціЛДСПАктивна19-11-2024, 12:59
Матеріал каркасуметалАктивна19-11-2024, 12:59
Ступені регулювання висотигрупи 4-6 (640-760мм)Активна19-11-2024, 12:59
Матеріал кромкиПВХАктивна19-11-2024, 12:59
Кількість посадочних місць2Активна19-11-2024, 12:59
Нахил стільниціНіАктивна19-11-2024, 12:59
Наявність полиці під стільницеюНіАктивна19-11-2024, 12:59
Регульована висотаТакАктивна19-11-2024, 12:59
Висота столу у верхньому положенні760ммАктивна19-11-2024, 12:59
Заглушки для захисту підлогиТакАктивна19-11-2024, 12:59
Гачки для портфелівТакАктивна19-11-2024, 12:59
Наявність дошки-екрануТакАктивна19-11-2024, 12:59
Товщина стільниці18ммАктивна19-11-2024, 12:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 13:10:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 12:59:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ