Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2025, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Надєєв |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | v.nadieiev@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП "ВІННІЧУК ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ": За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП "ВІННІЧУК ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: учасником надано лист, в якому зазначається гарантійний строк на Товар, який є предметом даної закупівлі без зазначення конкретного терміну гарантійного строку. У наданому листі зазначено «…не менше 12 місяців з дати передачі товару» (вимога підпункту 4 пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації); учасником надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року. Учасник надав копію договору з Комунальним закладом професійної (професійнотехнічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу» від 26.10.2023 року №26-10/23 без документального підтвердженням його виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами) (вимога підпункту 1 пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації ). Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці товару предмета закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП "ВІННІЧУК ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: 1. Лист, в якому зазначається гарантійний строк на Товар, який є предметом даної закупівлі (вимога підпункту 4 пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації) 2. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці товару предмета закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. (Вимога підпункту 1 пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.