| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 737 608 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 376,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 22 128 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Желєзний Костянтин |
| Телефон: | +380443651928 |
| E-mail: | 100pa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.Максименка Федора, будинок 21 |
3 |
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 листопада 2022 № 1275: «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». За результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника ФОП МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 12 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати довідку згідно з додатком 5 до цього оголошення про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків, а також надає копію аналогічного договору та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ надав довідку згідно з додатком 5 до оголошення від 22 листопада 2024р. № 157/11-2024, аналогічний договір про закупівлю № 15/05/23 від 02.06.2023 з додатками та доповненнями, а також копії видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору (файл «2. Відповідність кваліфікації.pdf»). За інформацією, викладеною в вищенаведених документах на підтвердження кваліфікації учасника, встановлено суму виконання договору, яка складає 1 026 916,29 грн, а також суму фактичного виконання договору, яка, на підставі сукупності наданих учасником видаткових накладних, складає 964 722,59 грн, що є меншою за суму договору № 15/05/23 від 02.06.2023 та не свідчить про повне його виконання. З урахуванням зазначеного, учаснику ФОП МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ необхідно виправити вищенаведену невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.