Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 17:59. Дата останніх змін - 02-12-2024, 13:02

Медичні матеріали

Медичні матеріали... Державна закупівля - UA-2024-11-19-017579-a Медичні матеріали від замовника Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-017579-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 17:59
по 23-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-11-2024, 00:00
по 27-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
737608
737 608 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 376,08 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:22 128 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють»
ЄДРПОУ:45013109 Досьє YouControl
Контактна особа:Желєзний Костянтин
Телефон:+380443651928
E-mail:100pa@ukr.net
Місцезнаходження:
04075, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.Максименка Федора, будинок 21
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Медичні матеріали
737 608 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Милиці

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
33140000-3
Медичні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Джгут медичний автоматичний для забору крові

38
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
33140000-3
Медичні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шини фіксуючі (формувальні)

12
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
33140000-3
Медичні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Турнікет для зупинки кровотечі з вузлових ділянок, механічний

40
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
33140000-3
Медичні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Електроди до електрокардіографа ВЕ 300А

16
комплект
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
33140000-3
Медичні матеріали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір до електрокардіографа ВЕ 300А 80х20 мм

200
рулон
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
33140000-3
Медичні матеріали


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-11-2024 по 05-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 201 А, квартира 18, 14000, Віталій Матрос
Остаточна пропозиція:
693 558 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-11-2024, 18:27

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-11-24, 14:18:12
24

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 листопада 2022 № 1275: «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». За результатами розгляду та оцінки пропозиції учасника ФОП МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 12 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати довідку згідно з додатком 5 до цього оголошення про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків, а також надає копію аналогічного договору та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ надав довідку згідно з додатком 5 до оголошення від 22 листопада 2024р. № 157/11-2024, аналогічний договір про закупівлю № 15/05/23 від 02.06.2023 з додатками та доповненнями, а також копії видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору (файл «2. Відповідність кваліфікації.pdf»). За інформацією, викладеною в вищенаведених документах на підтвердження кваліфікації учасника, встановлено суму виконання договору, яка складає 1 026 916,29 грн, а також суму фактичного виконання договору, яка, на підставі сукупності наданих учасником видаткових накладних, складає 964 722,59 грн, що є меншою за суму договору № 15/05/23 від 02.06.2023 та не свідчить про повне його виконання. З урахуванням зазначеного, учаснику ФОП МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ необхідно виправити вищенаведену невідповідність.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-11-24, 14:18:12
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-19-017579-a-a1
Номер договору:
685/24
Дата підписання договору:
02-12-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 02-12-2024 по 31-12-2024
693 558 UAH
Ціна договору
693 558 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "МАТРОС ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
693 558 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 18:00:04
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 17:59:28
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Медичні матеріали
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Забезпечення тендерних пропозицій надається відповідно до частини 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2024, 17:59:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ