Закупівлю оголошено - 21-08-2024, 16:08. Дата останніх змін - 25-09-2024, 09:55

42630000-1 Металообробні верстати (П’яти осьовий оброблювальний центр з ЧПК)

42630000-1 Металообробні верстати (П’яти осьовий оброблювальний центр з ЧПК)... Державна закупівля - UA-2024-08-21-009823-a 42630000-1 Металообробні верстати (П’яти осьовий оброблювальний центр з ЧПК) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 8/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-21-009823-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-08-2024, 16:08
по 27-08-2024, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-08-2024, 13:00
по 30-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-08-2024, 12:30
по 30-08-2024, 12:53

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8208435.52
8 208 435,52 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:41 042,18 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:Група закупівель
Телефон:380954731679
E-mail:tender015@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
42630000-1 Металообробні верст ...
8 208 435,52 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-08-2024, 12:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

П’яти осьовий оброблювальний центр з ЧПК

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-11-2024
42630000-1
Металообробні верстати


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АБПЛАНАЛП УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01033, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ГАЙДАРА, будинок 6, , Зуєв Сергій Володимирович
Остаточна пропозиція:
8 041 770 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
8 041 770 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-09-2024, 08:25

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-09-24, 09:59:44
24

Протокол № 120 Відповідно до розділу 5. Оцінка конкурсної пропозиції, п. 1 Конкурсної документації (далі – КД) у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Організатор у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності у своїй конкурсній пропозиції шляхом завантаження інформації/документів у Систему. Виявлені невідповідності: 1. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 2, Додатку 2, п.1, п.п. 2 КД надано файли договорів 2023 00077.pdf, 2023 00077.pdf без підтвердження їх виконання. 2. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 2, Додатку 2, п.3, п.п. 3.1 КД Учасником не надано останню затверджену річна фінансову звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» за 2023 р. 3. На вимогу Додатку 1, частини 1, п. 5, п.п 5.2, абзацу 3, Додатку 2, п.2, п.п. 2.2, абзацу 3 КД Учасником не надано сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника та відповідність пропонованої продукції відповідно до Додатку 3. 4. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 7, п.п. 7.2, Додатку 2, п.4, п.п.4.2 КД не надано документи що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками указаними в довідці Форма 1 (Теслюк С.С., Зотов Д.О., Чернишев В.В., Шевчук А.І.). 5. Учасником на вимогу Додатку 1, частини 1, п. 7, п.п. 7.3, Додатку 2, п.4, п.п.4.3 КД надано файли Сертифікат Зотов.pdf, Сертификат Шевчука.pdf, Сертификат Терещенко.pdf без перекладу на українську мову. Посилання на пункти Конкурсної документації: 1. Додаток 1, частина 1, п. 2, Додаток 2, п.1, п.п. 2 КД; 2. Додаток 1, частина 1, п. 2, Додаток 2, п.3, п.п. 3.1 КД; 3. Додаток 1, частина 1, п. 5, п.п 5.2, абзац 3, Додаток 2, п.2, п.п. 2.2, абзац 3 КД; 4. Додаток 1, частина 1, п. 7, п.п. 7.2, Додаток 2, п.4, п.п.4.2 КД; 5. Розділ 1, п.8, абзац 2 КД. Виправлення невідповідностей: 1. Учасник повинен надати скановані копії документів принаймні по 2-х (двох) договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт, або видаткові накладні, або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2. Учасник повинен надати останню затверджену річну фінансову звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» за 2023 р. 3. Учасник повинен надати сертифікат якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника та відповідність пропонованої продукції відповідно до Додатку 3. 4. Надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками (Теслюк С.С., Зотов Д.О., Чернишев В.В., Шевчук А.І.), зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 5. Надати переклад файлів Сертифікат Зотов.pdf, Сертификат Шевчука.pdf, Сертификат Терещенко.pdf. Шановний Учаснику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що на етапі "Кваліфікація" Учасником подаються наступні документи: №п/п Документи, що подаються учасником у період подання пропозицій 1 Документи що підтверджують права підпису договору: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2 Інші документи, що подаються учасником: 2.1. Для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). 3 Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4 Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 5 Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-09-24, 09:59:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-21-009823-a-a1
Номер договору:
24910005
Дата підписання договору:
23-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 23-09-2024 по 23-09-2025
8 041 770 UAH
Ціна договору
8 041 770 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АБПЛАНАЛП УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 041 770 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
8 041 770 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАКТИК СОЛЮШН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 200 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
8 200 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 16:08:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 16:08:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 16:08:32
          Електронні тендерні вимоги
          1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту 42630000-1 Металообробні верстати (П’яти осьовий оброблювальний центр з ЧПК)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Забезпечення виконання договору про закупівлю Учасник-переможець конкурсних торгів надає забезпечення виконання Договору у розмірі 5% від вартості Договору, не пізніше дати укладення Договору. Види забезпечення: банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Учасник разом з гарантією надає завірену копію договору, на підставі якого була видана гарантія, та доказів її оплати. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місце знаходження Замовника. Електронна гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна гарантія повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Гаранта. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору. Вимоги до форми та змісту гарантії, а також умови повернення/неповернення, наведені у Додатку 6. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору про закупівлю, у разі, якщо вони не підлягають поверненню, залишаються на рахунку Замовника та стають власністю Замовника. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 16:08:33
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ