Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 081 115 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 405,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43022656 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Павлова |
| Телефон: | +380564620422 |
| E-mail: | kp.cep.kmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В |
0 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника. В таблиці пункт 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу повинна бути не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за даним предметом закупівлі). Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації завантажено файл «Витяг 2025_08_06.pdf», у якому ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ КРИМІНАЛІСТИКИ» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань, сформований станом на 06.08.2025 р. Дата оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі — 21.08.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.