Закупівлю оголошено - 16-10-2025, 14:02. Дата останніх змін - 16-10-2025, 14:02

Шафа архівна канцелярська

Шафа архівна канцелярська... Державна закупівля - UA-2025-10-16-009035-a Шафа архівна канцелярська від замовника ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 10/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-16-009035-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-16-010530-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2025, 14:02
по 21-10-2025, 08:00

Ціна товару включає: всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, збірка та встановлення товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8500
8 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:44825757 Досьє YouControl
Сайт:https://hostomelva.gov.ua
Контактна особа:Гюлішан Башарімова
Телефон:+380661275379
E-mail:5553247jasmin@gmail.com
Місцезнаходження:
08290, Україна, Київська область,Гостомель, вул. Свято-Покровська, будинок 125
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафи для зберігання засобів навчання

1
штука
08290 , Україна , Київська область , Гостомель , вул. Свято-Покровська 218 ,
по 28-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал задньої стінкиметалАктивна16-10-2025, 13:59
Матеріал основи корпусуметалАктивна16-10-2025, 13:59
ВидзакритаАктивна16-10-2025, 13:59
БрендУХЛ-МАШАктивна16-10-2025, 13:59
Загальна кількість дверейвід 2 до 2одиницяАктивна16-10-2025, 13:59
Висотавід 1800 до 1800міліметрАктивна16-10-2025, 13:59
Глибинавід 500 до 500міліметрАктивна16-10-2025, 13:59
Ширинавід 800 до 800міліметрАктивна16-10-2025, 13:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 14:02:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 13:59:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата поставленого Товару за цим договором здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийому-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товари здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання Замовником відповідного фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ