Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 395 822,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 153 958,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44124263 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-z-pitan-samoorganizacii-naselennya-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Світлана Васильєва |
| Телефон: | +380633409477 |
| E-mail: | tender_sme@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
1 |
1. Відповідно до додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасником не надано « Копію ліцензії на провадження господарської діяльності, необхідної для надання послуг, якщо отримання ліцензій, передбачено законодавством, про що зазначається учасником». Натомість Учасником надана Декларація №049992/23 про провадження господарської діяльності, пояснення не надано. Учасник повинен надати: 1. Пояснення в довільній формі, чому надана Декларація, а не ліцензія.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.