Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 999 336 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 996,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 35535544 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.clinic7.zp.ua |
| Контактна особа: | Ольга Булавіна |
| Телефон: | +380503375778 |
| E-mail: | tender_ml7@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69118, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА будинок 9 |
0 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі ) до 20 робочих днів, у зв’язку з додатковим розглядом кваліфікаційних критеріїв та технічної частини тендерної пропозиції.
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - відповідно до вимог пп. 1.1. п.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довiдку «Про наявнiсть техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», де зазначене обладнання Перфоратор електромагнітний Makita DHR243ZJ – 2 шт. та Перфоратори електричні Makita DHR243ZJ – 3 шт., проте на перфоратори Makita DHR243ZJ надано три інвентарні картки №159,160,161; - відповідно до вимог пп. 1.3. п.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довiдку «Про наявнiсть у Учасника торгiв документально пiдтвердженого досвiду виконання аналогічних договорів» від 02.12.2024р. №6, де зазначений аналогічний договір №395-юр від 11.12.2023р. на суму 383 372,80 грн., проте надані Додаткова угода №1 до договору №395-юр від 11.12.2023р. та документи на підтвердження виконання договору на суму 382 372,80 грн.; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - для підтвердження наявності зазначеної в Довідці техніки, необхідно надати копію договору оренди, лізингу тощо на техніку, або інвентарні картки на обладнання, яке необхідне для виконання робіт згідно технічного завдання, за власним підписом керівника учасника процедури, відповідно до вимог пп. 1.1. п.1 Додатку 2 до тендерної документації; - привести у відповідність документи щодо наявності аналогічного досвіду у Учасника торгів, відповідно до вимог пп. 1.3. п.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.