Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 629 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 145 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда" Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37735597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Горба |
| Телефон: | +380503263724 |
| E-mail: | cpmsp.tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, 115 |
3 |
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, передбачено кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: Довідку від учасника, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (за 2023-2024 роки*). Для підтвердження виконання аналогічного договору: копію не менше 1-го (одного) виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), разом з копією документу, що підтверджує отримання товару контрагентом (покупцем) згідно договору (накладна на поставку товару або акт приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договором); позитивний відгук від контрагента (покупця) згідно виконання (часткового виконання) аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (покупця) (якщо такий є) та виданий за підписом керівника (або особи, що виконує його функції) контрагента (покупця), а також містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування товару згідно договору та загальну інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та/або з аналогічним предметом закупівлі. Учасник самостійно вибирає за який рік надати інформацію про аналогічний договір». Так, довідка учасника надана за формою, містить інформацію про аналогічний договір, але за 2022 рік. Учасник повинен виправити зазначену невідповідність - надати довідку, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (за 2023-2024 роки*); копію не менше 1-го (одного) виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), разом з копією документу, що підтверджує отримання товару контрагентом (покупцем) згідно договору (накладна на поставку товару або акт приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договором); позитивний відгук від контрагента (покупця) згідно виконання (часткового виконання) аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (покупця) (якщо такий є) та виданий за підписом керівника (або особи, що виконує його функції) контрагента (покупця), а також містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування товару згідно договору та загальну інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та/або з аналогічним предметом закупівлі. Учасник самостійно вибирає за який рік надати інформацію про аналогічний договір».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.