Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Олександр Петренко |
| Телефон: | 380636448846 |
| E-mail: | oleksandr.petrenko2@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ЕКОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 38719225) у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Послуги по підготовці документів та супроводу підприємства щодо отримання дозвільних документів у сфері охорони навколишнього середовища для НГВУ «Охтирканафтогаз» ПАТ «Укрнафта». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 1.2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій » Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.3.1. Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології Учасника, необхідних для надання послуг а саме: - наявність власної або орендованої лабораторії учасника; - наявність повірених засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) та вимірювального обладнання (ВО), що використовується для проведення вимірювань промислових викидів та на межі санітарно захисної зони; - наявність програмного продукту в галузі охорони атмосферного повітря для проведення розрахунків розсіювання, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. № з/п Найменування Рік випуску Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі.». Учасник, на виконання вимог пп.1.3.1-1.3.2 п.1.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) надав: - Довідку, що містить інформацію про наявність у власному користуванні Учасника лабораторії, повірених засобів вимірювальної техніки та вимірювального обладнання, що використовується для проведення вимірювань промислових викидів та на межі санітарно захисної зони та програмного забезпечення в галузі охорони атмосферного повітря для проведення розрахунків розсіювання. Однак у Довідці не вказана повна інформація щодо обладнання (рік випуску, кількість одиниць) відповідно вимог пп.1.3.1 п. 1.2. Додатку 2 до ТД; - не надав копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі, а саме щодо позицій 1-10 таблиці наданої довідки. 2) Відповідно до пункту 3.4 «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до надання послуг субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до надання послуг. 3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на надання послуг, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться». Учасником не надано жодної інформації (документів) щодо залучення/не залучення субпідрядників/співвиконавців. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимога пункту 1.2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій » Розділу І Додатку 2 до ТД. 2) Вимога пункту 3.4 «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пункту пункту 1.2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій » Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.3.1. Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології Учасника, необхідних для надання послуг а саме: - наявність власної або орендованої лабораторії учасника; - наявність повірених засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) та вимірювального обладнання (ВО), що використовується для проведення вимірювань промислових викидів та на межі санітарно захисної зони; - наявність програмного продукту в галузі охорони атмосферного повітря для проведення розрахунків розсіювання, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. № з/п Найменування Рік випуску Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі.». 2) Відповідно до пункту 3.4 «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до надання послуг субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до надання послуг. 3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на надання послуг, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться».
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 43834797) у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Послуги по підготовці документів та супроводу підприємства щодо отримання дозвільних документів у сфері охорони навколишнього середовища для НГВУ «Охтирканафтогаз» ПАТ «Укрнафта». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.1.1 Копія 1-го (одного) договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги по підготовці документів та супроводу підприємства щодо отримання дозвільних документів у сфері охорони навколишнього середовища, в т.ч. отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин від стаціонарних джерел викидів на об’єктах/виробництвах нафтогазового комплексу або подібних виробництвах. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі надання послуг; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає: - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД.». Наданий Учасником договір №0703/2021 від 06.12.2021 укладений з ДП «Жовтневе лісове господарство» та акт№22/2023 здачі-приймання виконаних послуг не є аналогічним в розумінні вимог ТД, а саме: ДП «Жовтневе лісове господарство» не є об’єктом/виробництвом нафтогазового комплексу або подібним виробництвом. 2) На вимогу пункту 1.2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій » Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.3.1. Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології Учасника, необхідних для надання послуг а саме: - наявність власної або орендованої лабораторії учасника; - наявність повірених засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) та вимірювального обладнання (ВО), що використовується для проведення вимірювань промислових викидів та на межі санітарно захисної зони; - наявність програмного продукту в галузі охорони атмосферного повітря для проведення розрахунків розсіювання, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. № з/п Найменування Рік випуску Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі.». Надано довідку про наявність у співвиконавця, який буде залучений до надання послуг в обсязі орієнтовно 15 відсотків, власної лабораторії, повірених ЗВТ та ВО. У довідці вказано, що учасник має в наявності програмний продукт в галузі охорони атмосферного повітря для проведення розрахунків розсіювання, але не вказав підстави наявності права користування/володіння цим програмним продуктом. В Довідці не вказана повна інформація щодо обладнання: рік випуску, належність (власне/інше право користування/володіння), кількість одиниць, відповідно вимог пп.1.3.1 п. 1.2. Додатку 2 до ТД. Також, в колонці «Основні характеристики» (п. 12,13,16 містять іншу мову ніж українська). На підтвердження права власності на лабораторію надано Свідоцтво №01-0055/2023 від 03.07.2023р., видане на співвиконавця ПП «Екобуд-25». Копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та програмний продукт, вказані в Довідці, відсутні. 3) Відповідно до підпункту 3.4.2 пункту 3.4 «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку.». Надано довідку про залучення 1-го (одного) субпідрядника/співвиконавця в обсязі орієнтовно 15 відсотків від загального обсягу послуг. В довідці не вказано, які конкретно послуги буде надавати співвиконавець та контактні телефони співвиконавця. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимоги пункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І Додатку 2 до ТД. 2) Вимоги пункту 1.2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій » Розділу І Додатку 2 до ТД. 3) Вимоги підпункту 3.4.2 пункту 3.4 «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до ТД. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.1.1 Копія 1-го (одного) договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги по підготовці документів та супроводу підприємства щодо отримання дозвільних документів у сфері охорони навколишнього середовища, в т.ч. отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин від стаціонарних джерел викидів на об’єктах/виробництвах нафтогазового комплексу або подібних виробництвах. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі надання послуг; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає: - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД.». 2) На вимогу пункту 1.2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій » Розділу І Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «1.3.1. Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології Учасника, необхідних для надання послуг а саме: - наявність власної або орендованої лабораторії учасника; - наявність повірених засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) та вимірювального обладнання (ВО), що використовується для проведення вимірювань промислових викидів та на межі санітарно захисної зони; - наявність програмного продукту в галузі охорони атмосферного повітря для проведення розрахунків розсіювання, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. № з/п Найменування Рік випуску Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі.». 3) Відповідно до 3.4.2 пункту 3.4 «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.