Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 222 100 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 221 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Шамка |
| Телефон: | +380950660446 |
| E-mail: | shamka_2017_jul@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
1 |
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. «1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору. 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці підпункту 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність довідки, договорів, видаткових накладних та листів-відгуків, однак виявлено невідповідності в наданій інформації. У складі документів, наданих учасником в його тендерній пропозиції міститься оригінал договору від 12.04.2024 №53 (зазначений учасником у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору). При цьому, в наданій додатковій угоді не зазначено дату її укладення, а також відсутні посилання (номер,дата) на основний договір, до якого вона укладена. Зазначена невідповідність унеможливлює однозначну ідентифікацію додаткової угоди та її зв’язок з основним договором, наданим учасником на підтвердження свого досвіду. Також, у складі документів, наданих учасником в його тендерній пропозиції на підтвердження виконання договору від 04.06.2024 №82 (зазначений учасником у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору) міститься позитивний лист-відгук від контрагента Черкаська селищна рада. Однак, у наданому листі-відгуку не зазначено суму укладеного договору. Відсутність інформації про суму договору у листі-відгуку не дозволяє повною мірою підтвердити інформацію про якісне та повне виконання договору згідно вимог Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно підпункту 1.2. та 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного договору від 12.04.2024 №53 з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами або надати новий повний пакет документів згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці підпункту 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору від 04.06.2024 №82 із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого аналогічного договору або надати новий повний пакет документів згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.