Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 490 680 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 906,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фоменко Яна Iгорiвна |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | YFomenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1. До наданих Вами аналогічних договорів № 53-24 від 11.04.2024 року, № 64-24 від 20.02.2024 року відсутні документи, що підтверджують його повне виконання підтвердження виконання – (акти, накладні) із зазначенням в них дати і номеру договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору. 3.В електронній системі закупівель Вами було завантажено документ наказ Левенчук.pdf (Наказ № 31-к Про призначення директора) проте, Замовником вимагалися документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі». Повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника закупівлі підтверджується шляхом подання у складі пропозиції наступних документів: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу Учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.