Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 251 105 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 255,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МЕДЖИБІЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04404556 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олеся Білоус |
| Телефон: | +380969100545 |
| E-mail: | olesyabil1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 31530, Україна, Хмельницька область,селище Меджибіж, вул. Святотроїцька 5 |
3 |
Виявлені невідповідності: Немає підтвердження виконання в повному обсязі наданих до договору,а саме: до Договору № 490 від 02.09.2024р. В наданому листу- відгуку відсутні: підпис,печатка контр агента та дата. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-відгук, який буде підтвердженням виконання вимог Додатку 1 пункту 1, підпункту 1.2.3.
1. Виявлені невідповідності: Немає підтвердження виконання в повному обсязі наданих до договорів,а саме: до Договору №65 від 14.04.2025р., до Договору №10 від 27.03.2025р., до Договору №69 від 17.04.2025 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: не відповідають вимозі Додатку 1 пункту 1, підпункту 1.2.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, які будуть підтвердженням наданих аналогічних договорів до Договору №65 від 14.04.2025р., до Договору №10 від 27.03.2025р., до Договору №69 від 17.04.2025 Відповідно до вимоги зазначеної в Додатку 1 пункту 1, підпункту 1.2.3. 2. Виявлені невідповідності: Не наданий гарантійний лист в складі тендерної пропозиції, щодо транспортних послуг та інших витрат (пакування, тощо),що повинні здійснюватися за рахунок Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: не відповідність вимозі Додатку 2 пункту 2 Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо)повинні здійснюватися за рахунок Учасника про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист, що транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.