Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 448 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 73 440 UAH |
| Замовник: | Комунальна установа "Централізована бухгалтерія" Млинівської селищної ради Рівненської області |
| ЄДРПОУ: | 44039058 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Губиш |
| Телефон: | +380665477924 |
| E-mail: | centr.bugalt.mlyniv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 35100, Україна, Рівненська область,селище міського типу Млинів, вул. Бандери Степана, буд. 1 |
13 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-05-2025, 15:09 по 07-06-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «Напівбрикет торф'яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-04-30-004577-a), Фізична особа-підприємець Марчук Тетяна Юріївна 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Вимогою абз.6 п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції є: Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі тендерної пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції документу у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару. 1.2. Вимогою абз.3 п.4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю є У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними та відсутності проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору. 1.3. Вимогою п.2 Розділу Інші документи Додатку 3 до Тендерної документації є: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції даної інформації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції документу у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару. 2.2. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору. 2.3. Учасником ФОП Марчук Т.Ю. не подано в складі пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару, гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору, довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.