Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 144 137,29 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 441,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 26379406 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.energoatom.kiev.ua/ |
| Контактна особа: | Запорожан Владислав Володимирович |
| Телефон: | 380487972151 |
| E-mail: | v.zaporozhan@ntc.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Філія «ВП «Науково-технічний центр» АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав довідку № 12887, зареєстровану 05.05.2024 р. 1.2 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі учасник надав документ за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» № 12856, зареєстрований 05.05.2024 р. 1.3 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі учасник надав: Документ, за формою Додатка 11 до тендерної документації № 12862, зареєстрований 05.05.2024 р.; Графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки № 12863, зареєстровану 05.05.2024 р. 1.4 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі учасник надав документ відповідно до Додатка 7 до тендерної документації № 12867, зареєстрований 05.05.2024 р. 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої(яких) виявлені невідповідності: 2.1 п.п. 1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації: Наявність в учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документ довідка встановленої форми, яка підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Додатка 6 до тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 2.2 п.п. 2.1 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації: Документ за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар» до цієї тендерної документації. 2.3 п.п. 2.6 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації: Анкета та документи, передбачені її вимогами. Документ, за формою Додатка 11 до тендерної документації; Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). 2.4 п.п. 2.7 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації: «Лист-згода щодо включення до договору про закупівлю умов, визначених у Додатку 4 до ТД». Документ відповідно до Додатка 7 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати довідку встановленої форми, яка підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Додатка 6 до тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зареєстровану поточним роком, а саме: 2025 р. 3.2 Надати документ за формою Додатка 2 «Інформація про запропонований до постачання товар», зареєстрований поточним роком, а саме: 2025 р. 3.3 Надати документ за формою Додатка 11 до тендерної документації та графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки, зареєстровану поточним роком, а саме: 2025 р. 3.4 Надати документ за формою Додатка 7 до тендерної документації, зареєстрований поточним роком, а саме: 2025 р. Філія «ВП «Науково-технічний центр» АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.