Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 556 920 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 784,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 30885376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кухар Роман Миколайович |
| Телефон: | 0573367555 |
| E-mail: | kukhar.rm@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, вул. Ахсарова, 2 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Документ, що складений Учасником, не оформлений належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутня реєстрація (номер документа) в документі - 1.4 ГЛ - про ТЗ в Ха.pdf 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз.11 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та п.1.4 Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оформлений належним чином документ, який зазначений в п.1.1., а саме з датою та номером документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.