Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 981 996 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 819,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Офіс Генерального прокурора |
| ЄДРПОУ: | 00034051 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Герасимчук Микола |
| Телефон: | +380442007843 |
| E-mail: | herasymchuk.mv@gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
3 |
Відповідно до розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ТОВ «СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС» (Далі - Учасник). Згідно з пунктом 37 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у замовника є право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У зв’язку з необхідністю вжиття вищезазначених заходів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
07.06.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій у закупівлі згідно ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Витратні матеріали та комплектуючі до картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв фірми Xerox, OKI, Samsung, Canon, НР). За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ТОВ «СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС». Проте в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС» виявлено невідповідності. Відповідно до додатку 3 Тендерної документації замовником встановлено що у разі, якщо учасник не є виробником оригінальних витратних матеріалів, необхідно додатково надати у складі своєї тендерної пропозиції авторизаційний лист від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні витратних матеріалів, наданий учаснику для участі в торгах на постачання витратних матеріалів до принтерів, багатофункціональних пристроїв. Учасником ТОВ «СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС» було надано авторизаційний лист від 02.06.2025 Almex R№594/MTI-02/2025 Almex S№11184/2025 від ТОВ «МТІ» в якому зазначено про те що ТОВ «МТІ» є офіційним дистриб’ютором Kyocera на території України, підтверджують наявність партнерських відносин з ТОВ «СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС» щодо здійснення поставок тонерів картриджів OKI MC351. Тобто Учасником у складі тендерної пропозиції було надано авторизаційний лист від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні витратних матеріалів типу OKI MC351, проте зазначив що є офіційним дистриб’ютором Kyocera, що не відповідає вимогам додатку 3 Тендерної документації. Замовник вимагає усунути наступні порушення: - Надати авторизаційний лист відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.