Строк поставки товару здійснюється: з дати укладення договору до 31.10.2024 року, з понеділка по п’ятницю, з 8:00год. до 15:00год, строк придатності товарів на день поставки має становити не менше 80% від загального терміну придатності. Запропонований товар повинен повністю відповідати специфікації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 61 550,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Меджибізької селищної ради" |
ЄДРПОУ: | 40595597 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Нетяга Крістіна Сергіївна |
Телефон: | +380985998228 |
E-mail: | netagakristina@gmail.com |
Місцезнаходження: | 31530, Україна, Хмельницька область,Хмельницький район Требухівці, вулиця Пирогова, 1/1, Хмельницький район |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.