Закупівлю оголошено - 03-06-2025, 17:33. Дата останніх змін - 30-06-2025, 09:55

Знищувач паперу shredMARK 0601HS+ (або еквівалент)

Знищувач паперу shredMARK 0601HS+ (або еквівалент)... Державна закупівля - UA-2025-06-03-013587-a Знищувач паперу shredMARK 0601HS+ (або еквівалент) від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3057 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 6/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-03-013587-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-06-2025, 17:33
по 07-06-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-06-2025, 12:00
по 12-06-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-06-2025, 14:33
по 13-06-2025, 14:56

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
363440
363 440 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 817,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3057 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23313948 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентин Ткаченко
Телефон:+380634921337
E-mail:vt92@i.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Знищувач паперу shredMARK 0601 ...
363 440 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-06-2025, 14:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Знищувач паперу shredMARK 0601HS+ (або еквівалент)

10
штука
Україна
по 20-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СВАТКОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-06-2025 по 21-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Черкаси, б.Шевченка, будинок 150, квартира 33, 18001, Сергій Сватков
Остаточна пропозиція:
283 490 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
323 900 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-06-2025, 16:36

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-06-25, 15:10:51
24

Згідно вимог п.6 п. 9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 6. Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 9. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо провадження виду господарської діяльності Учасника не підлягає ліцензуванню або не потребує отримання документа дозвільного характеру, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Учасником на виконання вимог у складі пропозиції не завантажено документи, що відповідно створює суперечності та становить невідповідність. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, вищевказані документи. Згідно вимог п.7 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 7. Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено документ (із назвою – Довідка про згоду з проектом договору.pdf) в якому виявлено що Учасником надано інформацію не у відповідності вимог Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та з посиланням на норми Закону України «Про публічні закупівлі», які не регулюють порядок проведення спрощеної закупівлі, що відповідно створює суперечності та невідповідності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, вищевказаний лист-погодження у відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно вимог п.4 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 4. Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що весь запропонований товар не підлягає заборонам, обтяженням, правам вимог третіх осіб. Учасником на виконання вимог у складі пропозиції не завантажено документи, що відповідно створює суперечності та становить невідповідність. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, вищевказані документи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-06-25, 15:10:51
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-03-013587-a-a1
Номер договору:
356/25
Дата підписання договору:
30-06-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 30-06-2025 по 31-12-2025
283 490 UAH
Ціна договору
283 490 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "СВАТКОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
283 490 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
323 900 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-06-2025, 18:32:39
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЙНИЙ КОМПАНЬЙОН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
283 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
330 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-06-2025, 11:20:35
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:34:31
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:33:54
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:33:54
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:33:54
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:33:54
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ