Місце поставки Товару: вул. Г. Мазепи, 29, м. Надвірна, обл. Івано-Франківська 78405 Строк поставки Товару: до 25.07.2025 року. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Закуповується для потреб військових частин (Зарядні станції 1200Вт , короткочасна максимальна потужність 2000-2400Вт місткість1.0-1.6 кВт/год, функція швидкого заряджання, гарантія від 12 міс)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 38 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Надвірнянська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04054257 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nadrada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Петрик Ірина Павлівна |
| Телефон: | 380347527400 |
| E-mail: | nad110985vip@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Було вказано технічні характеристики товару, які стали не потрібними для придбання такого товару і їх необхідно змінити на інші
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-07-2025, 16:26
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.