Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
Фінансування за цією закупівлею буде здійснюватися в наступному порядку: - до початку виконання робіт Замовник оплачує передоплату в розмірі 20% вартості робіт за рахунок власних коштів; - остаточна оплата за виконані роботи у розмірі 80% вартості робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів Замовником за рахунок отриманого банківського кредиту від Банку.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 606 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 034 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 138 204 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО" |
| ЄДРПОУ: | 38856617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Штефан |
| Телефон: | +380969963972 |
| E-mail: | mariastet1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90575, Україна, Закарпатська область,Тячівський район, селище міського типу Солотвино, вул .Четатє, будинок 49 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку, поданого для отримання експертного звіту. У зв’язку з тим, що за результатами експертизи в зазначений розрахунок були внесені зміни, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена некоректно.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 30-04-2025, 16:35 по 11-05-2025, 00:00
Документи: