Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.детальніше див. тендерну документацію.Джерело фінансування – власні кошти.Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 215,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 66,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
| ЄДРПОУ: | 45246390 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Герасимова Наталя Юріївна |
| Телефон: | 380487271616 |
| E-mail: | PPK-GERASIMOVA@ODZ.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1 |
1 |
У зв’язку з детальним розглядом відповідності інформації та документів, наданих учасником ТОВ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 39971583 у складі тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації в частині технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, а також приймаючи до уваги те, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника спливає 10.06.2025, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС» до 20 робочих днів. (Лист ВСП моторвагонне депо Одеса-Застава 1 від 09.06.2025 № РПЧ-16-13/341н) ПРОТОКОЛ № 50 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 10.06.2025 Уповноважена особа _____________ Герасимова Н.Ю.
Вимога про усунення невідповідностей Шановний учасник! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - Учасником не надано довідку про наявність банківського рахунку (який в подальшому буде внесено до договору про закупівлю та за яким буде здійснюватись оплата), видана обслуговуючим банком; - Учасником не надано інформацію в довільній формі, щодо можливості забезпечення виконання вимог розділу VI. «Порядок контролю за скидом стічних вод до систем централізованого водовідведення» Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 561 від 26.12.2018 р. «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Одеси». 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.п. 2.3 пункт 2 Додаток 2 до тендерної документації; - п.п. 2.8 пункт 2 Додаток 2 до тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Довідка про наявність банківського рахунку (який в подальшому буде внесено до договору про закупівлю та за яким буде здійснюватись оплата), видана обслуговуючим банком. - Інформацію в довільній формі, щодо можливості забезпечення виконання вимог розділу VI. «Порядок контролю за скидом стічних вод до систем централізованого водовідведення» Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 561 від 26.12.2018 р. «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Одеси». ПРОТОКОЛ № 49 про усунення невідповідностей від 04.06.2025 Уповноважена особа _____________ Герасимова Н.Ю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.