Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (КНП «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи 10.06.2025р. м. Чорноморськ № 506-Т Про прийняття рішення про надання послуг : Метрологічна повірка лічильника тепла SCAYLAR Dn 40 (зняття, повірка теплового лічильника, налагодження та встанов-лення) ; за код ДК 021-2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості). Про розгляд та затвердження річного плану закупівель на 2025 рік у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1). Про оприлюднення річного плану закупівель на 2025 рік в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1). Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. N 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. N 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу", з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями. На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей для забезпечення наявної потреби Замовника є необхідність у затвердженні та оприлюднення річного плану закупівель на 2025 рік щодо Закупівлі в Електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження (Додаток 1). ВИРІШИЛА: 1. Провести процедуру відкриті торги щодо Закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. 2. Затвердити річний план закупівель на 2025 рік (Додаток 1). 3. Оприлюднити річний план закупівель на 2025 рік в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1). Додатки: 1. Додаток 1 на 1 арк. Уповноважена особа ____________ підпис Тетяна Грозова Додаток 1 РІЧНИЙ ПЛАН закупівель на 2025 рік 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області 1.2. місцезнаходження замовника: вул. Віталія Шума, 4, м.Чорноморськ, Одеська область, Україна, 68004 1.3. ідентифікаційний код замовника: 01982212 1.4.категорія замовника: пп.3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Метрологічна повірка лічильника тепла SCAYLAR Dn 40 (зняття, повірка теплового лічильника, налагодження та встанов-лення) ; за код ДК 021-2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 3. .Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: на суму 6 951,71 грн з ПДВ. 4.Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2610 (2240) 5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: 5.1. вид закупівлі: відкриті торги з особливостями 5.2.орієнтовний початок проведення: червень 2025 року. *Примітки: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) Фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа КНП «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області ________________ підпис Тетяна Грозова
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 951,71 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 34,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01982212 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://chml.lic.org.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Миколаївна Грозова |
| Телефон: | +380636103955 |
| E-mail: | tt19042020@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 68004, Україна, Одеська область,місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 |
0 |
Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області ПРОТОКОЛ «23» червня 2025р. Чорноморськ № 526-Т Щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1.Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІ-ДАЛЬНІСТЮ «Клімат контроль +»у відкритих торгах на закупівлю: Метрологічна повірка лічильника тепла SCAYLAR Dn 40 (зняття, повірка теплового лічильника, налагодження та встановлення) ; за код ДК 021-2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуго-вування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-10-004399-a, з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «10» червня 2025 року відбулась процедура відкритих торгів за предметом закупівлі:Метрологічна повірка лічильника тепла SCAYLAR Dn 40 (зняття, повірка теплового лічильника, налагодження та встановлення) ; за код ДК 021-2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і техніч-ного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відпо-відно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клімат контроль +» (далі- Учасник) виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п.2 Форма 2 Учасник не надав відомості: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій № з/п Назва та кількість необхідного облад-нання,матеріально технічної бази та технологій,відповідно до вимог Замовника Назва необхідного обладнання, мате-ріально технічної бази та технологій учасника техніч-ної бази та техно-логій Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 4 5 6 *Якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках- вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи шість таблиці. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції , подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клімат контроль +» ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі : Метрологічна повірка лічильника тепла SCAYLAR Dn 40 (зняття, повірка теплового лічильника, налагодження та встановлення) ; за код ДК 021-2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробуваль-них і контрольних приладів ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-10-004399-a,невідповідностей в інформації , що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клімат контроль +» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Тетяна Грозова (підпис)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.