У вартість обладнання входить: пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу Замовника
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 371 793,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 23 717,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
Сайт: | http://charz.com.ua |
Контактна особа: | Христина Мар’янівна |
Телефон: | 380937836137 |
E-mail: | tender037@ukroboronprom.com |
Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
5 |
Доброго дня, ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП"! Щодо закупівлі №24486863 (UA-2024-07-01-002246-a) просимо Вас надати документи, які вимагаються згідно з Додатком 1 до Конкурсної Документації, а саме: І. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: 1) Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів загальною сумою не менш ніж 1 000 000,00 грн без ПДВ.). 2) Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність сумі не менше 1 000 000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). !Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації. ІІ.Згідно Додатку 3 до Конкурсної документації у табл. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" у п.1 "Найменування Обладнання" вказати найменування запропонованого Вами Обладнання. ІІІ. Конкурсно-цінову пропозицію згідно Додатку 5 до Конкурсної документації. Вищезазначені документи просимо оновити завантаживши у систему "PROZORRO". Нагадуємо, що згідно регламенту "PROZORRO", Учасник має усунути виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.