Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 586 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 272,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43081140 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://radehiv.osv.org.ua/ |
| Контактна особа: | Уляна Маховська |
| Телефон: | +380974419468 |
| E-mail: | uljana.mahovska@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 80200, Україна, Львівська область,м. Радехів, вул. Проспект Відродження, буд. 3 |
1 |
1) Відповідно до вимог розділу 2 Кваліфікаційні критерії додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати зокрема позитивний відгук від контрагента за всіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. На виконання даної вимоги учасник надав лист-відгук №01-8/25 від 23.01.2025 року від Комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальської міської ради Львівської області» про добросовісне виконання договору. Проте , у даному листі відсутня інформація про відсутність претензій до ПП «Сервістрак-Ольбія» протягом виконання договору, що призводить до наявних невідповідностей вимогам тендерної документації в інформації наданої учасником. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати уточнений Лист-відгук за договором №01-8/25 від 23.01.2025. 2)Відповідно до пункту 3 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації , для надання послуг Учасник повинен мати відповідні матеріали, засоби та пристосування. Надати гарантійний лист про наявність відповідних матеріалів та засобів, які будуть застосовані при наданні даної послуги з їх переліком. На виконання даної вимоги учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій учасника №5 від 21.07.2025 року. Про те в даній довідці відсутня інформація про наявність матеріалів для надання послуг, що призводить до наявних невідповідностей вимогам тендерної документації в інформації наданої учасником. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати гарантійний лист про наявність відповідних матеріалів та засобів, які будуть застосовані при наданні даної послуги з їх переліком. 3) Відповідно до пункту 4.7 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Підписаний проект договору уповноваженою особою учасника , з відбитком його печатки (за наявності) та заповненою інформацією від учасника (окрім цінових показників). На виконання даної вимоги учасник надав підписаний проект договору, про те додаток №1 до договору Калькуляція вартості послуг з ремонту транспортного засобу не заповнено, що призводить до наявних невідповідностей вимогам тендерної документації в документах наданих учасником. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати проект договору повністю заповнений учасником враховуючи Додаток 1(окрім цінових показників). 4) Відповідно до пункту 4.8 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 1.4 за підписом учасника. Учасником надано лист-згоду №14 від 21.07.2025р. Проте, учасником не дотримано встановленої форми , а саме відсутня інформація про адресати : «Уповноваженій особі Маховській У.Б.» Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати Лист з дотриманням встановленої замовником форми згідно додатку 1.4.до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.