| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 42 900 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 214,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
| ЄДРПОУ: | 41760289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Колєсова |
| Телефон: | +380443654098 |
| E-mail: | k.koliesova@dbr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
1 |
У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Ганзієнко Марина Сергіївна (далі – ФОП Ганзієнко М.С.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність: Відповідно до вимог тендерної документації ФОП Ганзієнко М.С. не надала: - Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар або матеріали з яких він виготовлений. - Копію аналогічного договору, відповідно до предмету закупівлі, із усіма додатками до договору Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Ганзієнко М.С. наступних документів: - Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар або матеріали з яких він виготовлений. - Копію аналогічного договору, відповідно до предмету закупівлі, із усіма додатками до договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.