Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
• Джерело фінансування: Кошти місцевих бюджетів • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місце реєстрації: 30100, Україна, Хмельницька обл., м. Нетішин, вулиця Чорновола, будинок 4; • Категорія: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • КПКВ 0611151 • Код КАТОТТГ – UA68060170010043609
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 446 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 842,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23846372 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Володимирівна Савчук |
| Телефон: | +380673831296 |
| E-mail: | osvitanetishyn@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Шепетівський р-н, місто Нетішин, вул.Чорновола, будинок 4 |
5 |
Протокольне рішення № _52__ уповноваженої особи 23 червня 2025 року м. Нетішин 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Елементи дитячого ігрового майданчика), оголошення UA-2025-06-09-001449-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняв один учасник: • ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184 Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184. Згідно із ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184 є значною за обсягом, окрім того, існує необхідність у детальній перевірці пропозиції учасника ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строку розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184 до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення. Уповноважена особа ______________ Савчук Тетяна Володимирівна
Протокол № _53_ уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «23» червня 2025 року м. Нетішин Уповноважена особа - Савчук Тетяна Володимирівна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей те-ндерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Елементи дитячого ігрового майданчика) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184 Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184 щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Елементи дитячого ігрового майданчика). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" код 41301184 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Елементи дитячого ігрового майданчика) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендер-ною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закін-чення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідпо-відностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупі-влі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розу-міється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які нада-ються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета заку-півлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропо-нованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3.5.2. частини 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: «3.1 Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі. Довідка повинна відображати все обладнання та матеріально-технічну базу які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях, містити інформацію про найменування таких об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, власне чи орендоване тощо. 3.2 Документи на підтвердження права користування» Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, із зазначенням наявності автомобіля вантажного RENAULT MASTER, проте не надано документів на підтвердження права користування, що не відповідає вимогам п. 3.5.2. частини 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 3.5.2. частини 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1.1. Довідка, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням контактного телефона замовника (замовників), ПІБ, адреси, номеру договору та дати укладання, суми виконаних зобов’язань. 1.2. До довідки додається сканована (скановані) копія(копії) всіх зазначених у довідці договорів із контрагентами згідно з предметом закупівлі у повному обсязі. До довідки додаються копії документів, складених відповідно до законодавства України, якими підтверджується виконання договору у повному обсязі за аналогічним (аналогічними) договором (договорами). Договори повинні бути виконані в повному обсязі. (інформація про виконання договорів, зазначених в довідці повинна підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу ‘https://prozorro.gov.ua). Додатково учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію (довідку) із посиланням на номери всіх закупівель, зазначених в довідці Крім цього учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін 1.3. Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону), інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору, чи застосовувалися до учасника оперативно–господарські санкції з боку Замовника. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Учасником в складі пропозиції надано Лист-відгук КУ «Централізована бухгалтерія» Млинівської селищної ради про позитивне виконання аналогічного договору в якому не зазначено номер телефону, що не відповідає вимогам п. 3.5.2. частини 5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 4 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації має бути підтверджена: Довідка з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також зображення товару, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні з посиланням на конкретну сторінку виробу на сайті виробника та зазначенням артикулу продукції, Технічні умови (Титульний лист зареєстрованих та перевірених на відповідність законодавству України Технічних умов заводу-виробника), Офіційний Авторизаційний лист від виробника товару або його офіційного представника в Україні на ім’я учасника, що підтверджує право учасника постачати запропонований товар на території України. (Лист надається із зазначенням найменування Замовника, продукції, кількості та номера оголошення закупівлі в електронній системі ProZorro). Учасником в складі пропозиції надано ДОВІДКУ З детальним описом товару в якій не зазначено країну походження запропонованого товару, що не відповідає п. 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації. 4. Відповідно до п. 1.4 Додатку 2 до Тендерної документації гарантійний термін експлуатації – не менше 2 (два) роки з моменту поставки товару. (Надати гарантійний лист) Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист про термін експлуатації товару 2 (два) роки з дати передачі та встановлення готового виробу, проте згідно наданого в складі пропозиції авторизаційного листа ТОВ «ВК «Укрплит» гарантійний термін на гумову плитку становить 12 місяців, що не відповідає п. 1.4 Додатку 2 до Тендерної документації. 5. Відповідно до п. 2.6. Додатку 2 до Тендерної документації учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виробництва товару будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони здоров’я та безпеки праці, з урахуванням роду діяльності виробників відповідних конструкцій та безпосереднє використання відповідної продукції великою кількістю людей, для підтвердження учасник надає Сертифікат ISO 45001:2019 чинний на весь період поставки товару, виданий органом сертифікації. Учасником в складі пропозиції не надано гарантійний лист що під час виробництва товару будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони здоров’я та безпеки праці, з урахуванням роду діяльності виробників відповідних конструкцій та безпосереднє використання відповідної продукції великою кількістю людей, що не відповідає п. 2.6 Додатку 2 до Тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати документи на підтвердження права користування автомобілем вантажним RENAULT MASTER. 2. Надати Лист-відгук КУ «Централізована бухгалтерія» Млинівської селищної ради про позитивне виконання аналогічного договору із зазначенням номера телефона. 3. Надати ДОВІДКУ З детальним описом товару в якій зазначити країну походження запропонованого товару. 4. Надати авторизаційний лист ТОВ «ВК «Укрплит» про гарантійний термін експлуатації гумової плитки не менше 2 (два) роки з моменту поставки товару. 5. Надати гарантійний лист що під час виробництва товару будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони здоров’я та безпеки праці, з урахуванням роду діяльності виробників відповідних конструкцій та безпосереднє використання відповідної продукції великою кількістю людей. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невід-повідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Савчук Тетяна Володимирівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.