Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 518 850 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 188,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна податкова служба України |
| ЄДРПОУ: | 43005393 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Буланий Павло Петрович |
| Телефон: | +380444814869 |
| E-mail: | zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,Київ, Площа Львівська, 8 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» надано «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» б/н від 07 травня 2025 р., в якій зазначено некоректну назву предмета закупівлі, яка відмінна від назви предмета закупівлі, вказаної у завантаженій сканованій копії аналогічного договору (зайві слова – «поновлення ПЗ»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3 Таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» має надати оновлену «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», де буде зазначена коректна назва предмета закупівлі, що відповідає назві у завантаженій ТОВ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» сканованій копії аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.