Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 041 446,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 180 207,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ М.В.ЛИСЕНКА" |
| ЄДРПОУ: | 38385217 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Блохін Валентин |
| Телефон: | +380955959186 |
| E-mail: | ula_prozzoro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61057, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 25 |
5 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Приймаю рішення про оприлюднення повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 1.1. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Довідку за формою 1, що містить перелік обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), яка буде використовуватися під час виконання робіт, та підтверджується розрахунками до договірної ціни, що розраховується відповідно до вимог Додатку №1.1. до Додатку №1 та подається відповідно до Додатку 2 тендерної документації. «Шапка» Форми 1 має наступні назви стовпчиків: : «№ з/п», «Перелік та кількість необхідної техніки, що буде використовуватися під час виконання робіт», «Назва відповідної техніки учасника», «Кількість техніки учасника», «Зазначення належ- ності*». * Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством). У довідці відображається належність техніки (власної, залученої, орендовано або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. Учасник ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№17т-16-01 від 30.04.2025р. файл під назвою «001. Підтвердження МТБ.pdf» сторінка 1-4, в якій Учасник відступив від встановленої форми 1 та не зазначив «право користування» обладнанням, матеріально- технічною базою та технологіями. 2. Відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід.: Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою за формою 2. «Шапка» Форма 2 має наступні назви стовпчиків: «№ з/п», «Прізвище, ім`я, по батькові», «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *», «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)», «Освіта та/або спеціальність». *Учасник в колонці 3 зазначає інформації про спосіб працевлаштування працівника (штатний, за сумісництвом, за суміщенням або ЦПУ). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (на підтвердження надати в складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво/атестат, чинний на дату подання пропозиції). 2) На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, необхідно надати скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівником/ами, зазначеними у Довідці Учасник ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС в складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації вих.№17т-16-02 від 30.04.2025р. файл під назвою «001. Підтвердження працівники.pdf» сторінка 1, яка не містить інформацію: 1) щодо наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, яка є обов’язковою 2) «посад (робочих професій)» у разі залучення штатних працівників Окрім цього, в складі тендерної пропозиції ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС відсутні документи, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з інженером-проектувальником у частині кошторисної документації Акіменко Лариса Володимирівна. Учасник ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Виправлені документи відповідно до пункту 1.1. Кваліфікаційний критерій “ наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ” Додатку 1 до тендерної документації 2. Виправлені документи відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-17-011098-a на закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід.: Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою за формою 2. «Шапка» Форма 2 має наступні назви стовпчиків: «№ з/п», «Прізвище, ім`я, по батькові», «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *», «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)», «Освіта та/або спеціальність». *Учасник в колонці 3 зазначає інформації про спосіб працевлаштування працівника (штатний, за сумісництвом, за суміщенням або ЦПУ). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (на підтвердження надати в складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво/атестат, чинний на дату подання пропозиції). 2) На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, необхідно надати скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівником/ами, зазначеними у Довідці Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ в складі тендерної пропозиції надав: 1) довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації вих.№ 28/04/25-2 від 28.04.25 за формою 1 файл під назвою «Довідка наявність працівників.pdf», в якій зазначив 9 працівників, серед яких зазначений працівник, зокрема, але не виключно: Хлистік Алла Львівна - Інженер проектувальник за договором ЦПУ 2) договір про надання послуг №2/1104-25р. файл під назвою «Договір Хлистік.pdf» укладений між Хлистік А.Л. та ТОВ ПЦ ПАЛЛАДІУМ, в п.2.1. якого визначено: «виконавець надає такі послуги: Виготовлення кошторисної документації за проєктом: «Розробка проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту: «Поточний ремонт системи пожежної сигналізації Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області за адресою: 51272, Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Черкаське, вулиця Лісна, будинок 23». Оскільки, предметом закупівлі є виконання робіт з Модернізації системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25 Замовник вважає, що учасник не підтвердив в нього наявність інженера – кошторисника для виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Відповідно до Додатку №1.1. до Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ в складі тендерної пропозиції НЕ надав гарантію на те, що якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Виправлені документи відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації 2. гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в Додатку №1.1. до Додатку 1 до тендерної документації Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-17-011098-a на закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід.: Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою за формою 2. «Шапка» Форма 2 має наступні назви стовпчиків: «№ з/п», «Прізвище, ім`я, по батькові», «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *», «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)», «Освіта та/або спеціальність». *Учасник в колонці 3 зазначає інформації про спосіб працевлаштування працівника (штатний, за сумісництвом, за суміщенням або ЦПУ). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (на підтвердження надати в складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво/атестат, чинний на дату подання пропозиції). 2) На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, необхідно надати скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівником/ами, зазначеними у Довідці Учасник ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" в складі тендерної пропозиції надав: 1) Довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації вих.№ №01/05/25/002 від 01.05.25р. за формою 2 файл під назвою «1.2.1. Довідка про працівників.pdf», в якій зазначив 7 працівників, серед яких: Саківськоий Віталій Васильович - Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; Яблонский Микола Олександрович Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; Євменець Тетяна Іванівна - Інженер проектувальник 2) договір на виконання кошторисних робіт №15/04-24Є від 15.04.2024р. файл під назвою «1.2.3.1. Договір 15 04-24 Євменець.pdf» укладений між ПП ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ та ФОП Євменець Тетяна Іванівна. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівником/ами, зазначеними у Довідці, а саме: Саківськоий Віталій Васильович та Яблонский Микола Олександрович. Окрім цього, слід зазначити наступне: Трудовий договір – регулюється КЗпП України, підтверджує статус працівника (з відповідними записами в трудову книжку, нарахуванням єдиного соціального внеску тощо) Договір на послуги (цивільний/господарський) – регулюється Цивільним або Господарським кодексом, стосується підрядних або інших комерційних відносин. ФОП у цьому випадку – не працівник, а суб’єкт господарювання. Таким чином учасник не підтвердив в нього обов’язкову наявність сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також наявність в нього не менше 7ми працівників, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. 2. Відповідно до Додатку №1.1. до Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку. Учасник ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" в складі тендерної пропозиції НЕ надав гарантію на те, що якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку. Учасник ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Виправлені документи відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації 2. Гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в Додатку №1.1. до Додатку 1 до тендерної документації Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-17-011098-a на закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ПП "АЯКС" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1.Відповідно до пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції РОЗДІЛУ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що: Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням httрs://сzо.gоv.uа/vеrіfy Учасник ПП "АЯКС" завантажив свою тендерну пропозицію з накладенням електронного підпису. Замовником було перевірено на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням httрs://сzо.gоv.uа/vеrіfy електронний підпис яким підписав свою тендерну пропозицію Учасник. Під час перевірки встановлено наступне: Підписувач ПЕЧЕРИЦЯ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ П.І.Б. ПЕЧЕРИЦЯ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3371901655 Організація (установа) ПП АЯКС Код ЄДРПОУ 23348450 Посада ДИРЕКТОР … Сертифікат виданий КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" …. Тип носія особистого ключа Незахищений … Тип підпису Удосконалений … Сертифікат Кваліфікований Відповідно до частини 1 статті 1 Розділу І Загальних положень ЗУ «Про електронні довірчі послуги визначення термінів: кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису; удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 3 ст. 12), усі документи в електронній системі закупівель повинні створюватися та подаватися відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Наказ Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 встановлює, що після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи. Водночас цей наказ не визначає вимоги до учасників закупівель, залишаючи питання щодо можливості використання УЕП відкритим. Водночас, постанова Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 року № 1298 "Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" визначає, що удосконалений електронний підпис (УЕП) може використовуватися для надання електронних публічних послуг, якщо інше не передбачено законом. Таким чином, відповідно до цієї постанови, використання УЕП можливе за умови, що тендерна документація це дозволяє. Оскільки Замовником чітко встановлено вимогу про КЕП у тендерній документації, відповідно до законодавчих вимог, учасник був зобов’язаний використовувати саме КЕП. 2. Відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід.: Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою за формою 2. «Шапка» Форма 2 має наступні назви стовпчиків: «№ з/п», «Прізвище, ім`я, по батькові», «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *», «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)», «Освіта та/або спеціальність». *Учасник в колонці 3 зазначає інформації про спосіб працевлаштування працівника (штатний, за сумісництвом, за суміщенням або ЦПУ). Обов’язкова наявність у учасника сертифікованого інженера-кошторисника або інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (на підтвердження надати в складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво/атестат, чинний на дату подання пропозиції). 2) На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, необхідно надати скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з працівником/ами, зазначеними у Довідці Учасник ПП "АЯКС" в складі тендерної пропозиції надав: 1)Щодо працівника Вегнер Валентин Вікторович - Керівник робіт з монтажу (ЦПУ) 1.1) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід UA-2025-04-17-011098-a від 28.04.2025 файл під назвою «Додаток 1 п.1.2.1 Довідка працівники.doc» в якій зазначив 7 (сім працівників), в т.ч. за пунктом 5 Вегнер Валентин Вікторович Керівник робіт з монтажу (ЦПУ) 1.2) договір про виконання робіт №1-2024 від 01.10.2024р. укладений з Вегнер Валентин Вікторович файл під назвою «Додаток 1 п.1.2.1 ЦПД Вегнер Валентин.pdf» в пункті 12 якого зазначено: строк дії договору до 01.10.2025р. включно. Оскільки підпунктом 2 пукнути 1.2. Додатку 1 чітко встановлено на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, необхідно надати … копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, а виконання договору Замовником встановлено – до 31.12.2025 року. У підсумок зазначеного Замовником вважається, що Учасник ПП "АЯКС" в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність в нього працівника, що будуть задіяні під час виконання договору, оскільки дія договору Вегнер Валентин Вікторович припиняється раніше – 01.10.2025р ніж дія договору Замовника – 31.12.2025р. 2) Щодо працівника Васильєв Сергій Валерійович Провідний інженер-проектувальник (ЦПУ) 2.1) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід UA-2025-04-17-011098-a від 28.04.2025 файл під назвою «Додаток 1 п.1.2.1 Довідка працівники.doc» в якій зазначив 7 (сім працівників), в т.ч. за пунктом 7 Васильєв Сергій Валерійович Провідний інженер-проектувальник (ЦПУ) 2.2) договір про виконання робіт №0301-2025 від 03.01.2025р укладений з Васильєв Сергій Валерійович файл під назвою «Додаток 1 п.1.2.1 ЦПХ Договір Васильєв.pdf» в пункті 12 якого зазначено: «п. 12 Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» Оскільки підпунктом 2 пукнути 1.2. Додатку 1 чітко встановлено на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, необхідно надати … копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, а виконання договору Замовником встановлено – до 31.12.2025 року. Учасник надав укладений договір з Васильєв Сергій Валерійович дія якого встановлена до 31 грудня 2024 року. У підсумок зазначеного Замовником вважається, що Учасник ПП "АЯКС" в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність в нього працівника, що будуть задіяні під час виконання договору, оскільки дія договору Васильєв Сергій Валерійович припиняється раніше – 31.12.2024р ніж дія договору Замовника – 31.12.2025р. З огляду на зазначене Учасник ПП "АЯКС" в складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” встановлений в пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, а саме: наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників). Учасник ПП "АЯКС" для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію та документи тендерної пропозиції, які надані у формі електронного документа. 2. Виправлені документи відповідно до пункту 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-17-011098-a на закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Модернізація системи протипожежної безпеки, сигналізації та оповіщення ДП "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка"» за адресою: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.