Закупівлю оголошено - 08-04-2025, 16:07. Дата останніх змін - 06-05-2025, 09:42

Мішки та пакети

Мішки та пакети ... Державна закупівля - UA-2025-04-08-012363-a Мішки та пакети від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 4/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-08-012363-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-04-2025, 16:07
по 14-04-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-04-2025, 20:00
по 17-04-2025, 16:05
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
197857.8
197 857,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:989,29 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803649 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Сурело
Телефон:+380506168794
E-mail:td3027@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Мішок поліпропіленовий зелений
197 857,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мішок поліпропіленовий зелений

17 220
штука
Україна Київська область
по 31-05-2025
18930000-7
Мішки та пакети


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-04-2025 по 25-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Яворницького Дмитра, будинок 6, квартира 47, 49005, ФОП РОГАЧ Аліна
Остаточна пропозиція:
194 413,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-04-2025, 14:26

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-04-25, 11:12:49
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить наступну інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Невідповідність І 1. Учасник не надав в складі пропозиції гарантійний лист в кольоровому вигляді за підписом уповноваженої особи щодо кінцевого бенефіціарного власника. 2. Пункт 7 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3. Належним чином завірений сканований оригінал гарантійного листа в кольоровому вигляді за підписом уповноваженої особи щодо наявності/відсутності кінцевого бенефіціарного власника. Невідповідність ІІ 1. Учасник не надав в складі пропозиції лист-відгук або рекомендаційний лист, тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці до договорів, а саме: № 105-24/СНС від 11.06.2024; 2. Пп. 4 Пункт 9 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3. Належним чином завірений сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді Лист-відгук або рекомендаційний лист, тощо (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Також повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невідповідність ІІІ 1. Учасник не надав у складі пропозиції лист гарантію щодо походження товару 2. Пункт 11 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Належним чином завірений сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за підписом уповноваженої особи з зазначенням достовірної інформації про походження предмету закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-04-25, 11:12:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-08-012363-a-b1
Номер договору:
05/05 ІС/253
Дата підписання договору:
05-05-2025, 09:40
Строк дії договору:
з 05-05-2025 по 26-12-2025
194 413,80 UAH
Ціна договору
194 413,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
194 413,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-04-2025, 15:02:16
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-04-2025, 16:32:41
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-04-2025, 16:07:41
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-04-2025, 16:07:41
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ