| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 981 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 909,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Матвєєва |
| Телефон: | +380673578385 |
| E-mail: | yana.melnyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
1 |
Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Послуги з вивозу рідких побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 90460000-9 «Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків», ідентифікатор закупівлі №UA-2025-02-11-014945-a ТОВ "ГІДРА-СЕРВІС", ЄДРПОУ 39279548 (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Учасником не надано опитувальник контрагента - юридичної особи заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) передбачений вимогами пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі (далі – Документація). 2. У складі пропозиції Учасника надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.06.2024. Проте вимогами пункту 4 розділу «Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції/договору уповноваженої особи учасника закупівлі» додатку 2 Документації вимагається надання копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дата якого повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Учасником на виконання пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 документації надано скан-копію договору №16\08\2024 від 16 серпня 2024 року укладений з ТОВ «ВК СОЮЗ» на суму 4 000 грн. з ПДВ, на підтвердження виконання даного договору надано акт на суму 6 000 грн. з ПДВ, що призводить до невідповідності. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведений у відповідність, заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6 Документації). 2. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 3. На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: - скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (акти наданих послуг та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.