Закупівлю оголошено - 19-11-2025, 14:11. Дата останніх змін - 19-11-2025, 14:11

Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»

Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМК... Державна закупівля - UA-2025-11-19-010053-a Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва» від замовника Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" від 11/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-19-010053-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-19-011934-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 14:11
по 07-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 14:11
по 10-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-12-2025, 12:09

Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
130268079
130 268 079 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 302 680,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:300 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
ЄДРПОУ:03348471 Досьє YouControl
Контактна особа:Бриндак Яна Юріївна
Телефон:380936468772
E-mail:bryndak.yana@ukr.net
Місцезнаходження:
79017, Україна, Львівська область,Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Виконання робіт по об’єкту: «Р ...
130 268 079 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-12-2025, 12:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»

1
робота
79024 Україна Львівська область Львів Пластова, 13
по 31-12-2026
45251220-9
Будівництво когенераційних установок


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 14:11:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 14:11:41
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 14:11:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 14:11:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 14:11:41

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,23
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень, 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: Банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 (дев’яноста) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в розділі VІ Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у розділі VІ Додатку 1 до цієї Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта.
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником. , Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником.
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником. , Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати: 2.1. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною - надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування. Обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання: - бульдозер; - екскаватор - 2 шт; - кран на автомобільному ходу; - електростанції пересувні - 2 шт; - агрегати для стикового зварювальння поліетиленових труб - 2 шт; 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору (-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Договори повинні бути чинні на весь термін виконання робіт або ж повинен бути наданий протокол намірів про продовження терміну дії договору. , 1. Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати: 2.1. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною - надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування. Обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання: - бульдозер; - екскаватор - 2 шт; - кран на автомобільному ходу; - електростанції пересувні - 2 шт; - агрегати для стикового зварювальння поліетиленових труб - 2 шт; 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору (-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Договори повинні бути чинні на весь термін виконання робіт або ж повинен бути наданий протокол намірів про продовження терміну дії договору.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. 2. Необхідною умовою є наявність наступних працівників: - робітників будівельників не менше 10 працівників; - робітників монтажників не менше 10 працівників; - машиністів екскаватора не менше 4 працівників ; - інженерів з налагодження й випробувань не менше 5 працівників; 3. Для документального підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру або надання послуг, тощо. 4. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, шляхом подання у складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення з охорони праці та пожежної безпеки, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 5. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посвідчення кваліфікаційної групи з електробезпеки не нижче третьої для робітників монтажників. , 1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. 2. Необхідною умовою є наявність наступних працівників: - робітників будівельників не менше 10 працівників; - робітників монтажників не менше 10 працівників; - машиністів екскаватора не менше 4 працівників ; - інженерів з налагодження й випробувань не менше 5 працівників; 3. Для документального підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру або надання послуг, тощо. 4. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, шляхом подання у складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення з охорони праці та пожежної безпеки, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 5. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посвідчення кваліфікаційної групи з електробезпеки не нижче третьої для робітників монтажників.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника наявний досвід виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів - не менше двох договорів укладених не раніше 2019 року. Аналогічним договором є договір повністю виконаний договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – реконструкція системи електропостачання та/або теплопостачання об’єктів з встановленням газопоршневих когенераційних установок. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва за наданими аналогічними договорами повинні бути СС3. 2. На підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копії аналогічних договорів, зазначених у довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (форма №КБ-2) на підтвердження досвіду виконання за наданими аналогічними договорами, зазначених Учасником в довідці. - довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за аналогічними договорами, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. - документи, які підтверджують клас наслідків об’єктів аналогічних договорів (сертифікат відповідності, або позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво, або дозвіл на початок будівельних робіт, або сертифікат про прийняттяоб’єкта в експлуатацію) - позитивний лист-відгук від контрагентів за наданими аналогічними договорами, який підтверджує факт виконання договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. , 1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів - не менше двох договорів укладених не раніше 2019 року. Аналогічним договором є договір повністю виконаний договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – реконструкція системи електропостачання та/або теплопостачання об’єктів з встановленням газопоршневих когенераційних установок. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва за наданими аналогічними договорами повинні бути СС3. 2. На підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копії аналогічних договорів, зазначених у довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (форма №КБ-2) на підтвердження досвіду виконання за наданими аналогічними договорами, зазначених Учасником в довідці. - довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за аналогічними договорами, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. - документи, які підтверджують клас наслідків об’єктів аналогічних договорів (сертифікат відповідності, або позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво, або дозвіл на початок будівельних робіт, або сертифікат про прийняттяоб’єкта в експлуатацію) - позитивний лист-відгук від контрагентів за наданими аналогічними договорами, який підтверджує факт виконання договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в Учасника наявна фінансова спроможність
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 14:11:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 1.1. Резиденти України: 1.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2. Юридичні особи: 1.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.3. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або податкову декларацію (для учасників фізичних осіб-підприємців) за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 1.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції. , 1. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 1.1. Резиденти України: 1.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2. Юридичні особи: 1.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.3. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або податкову декларацію (для учасників фізичних осіб-підприємців) за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 1.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ