| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 899 740,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 997,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 116 992,00 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 25574423 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ngu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Камінська Ірина Вячеславівна |
| Телефон: | 380444624862 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість у вигляді електронного документу, які не містить фізичних підписів та печаток, при цьому на даний документи не накладено КЕП. Згідно вимог пункту 16.2. Оголошення якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, витяг з реєстру платників податку на додану вартість на який накладено КЕП/УЕП (у вигляді електронного документу) або документ, що містить фізичні підпис та печатку. 2. Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку про наявність виробничо-складських приміщень та обладнання, в якій не зазначено площу офісних приміщень та перелік обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, інформаційну довідку про наявність виробничо-складських приміщень та обладнання, в зазначити площу офісних приміщень та перелік обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності. 3. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником у складі пропозиції не надано документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання. 4. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі. Учасником у складі пропозиції не надано документа(ів), підтверджуючих наявність працівників. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 та до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. 5. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником у складі пропозиції не надано документа(ів), підтверджуючих досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи підтверджуючі досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.