Закупівлю оголошено - 10-06-2024, 12:31. Дата останніх змін - 03-07-2024, 16:45

Труси та топ жіночі, вид 1

Труси та топ жіночі, вид 1... Державна закупівля - UA-2024-06-10-005742-a Труси та топ жіночі, вид 1 від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 6/10/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-10-005742-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-06-2024, 12:31
по 14-06-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-06-2024, 12:00
по 21-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3899740
3 899 740,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:38 997,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:116 992,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Камінська Ірина Вячеславівна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Труси та топ жіночі, ви ...
3 899 740,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труси та топ жіночі, вид 1

13000
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-10-2024
18310000-5
Спідня білизна


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Грінченка, 2/1, 03038, Карпенко Володимир Леонідович
Остаточна пропозиція:
3 769 740,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-06-2024, 11:41

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-06-24, 09:47:36
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість у вигляді електронного документу, які не містить фізичних підписів та печаток, при цьому на даний документи не накладено КЕП. Згідно вимог пункту 16.2. Оголошення якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, витяг з реєстру платників податку на додану вартість на який накладено КЕП/УЕП (у вигляді електронного документу) або документ, що містить фізичні підпис та печатку. 2. Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. Учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку про наявність виробничо-складських приміщень та обладнання, в якій не зазначено площу офісних приміщень та перелік обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, інформаційну довідку про наявність виробничо-складських приміщень та обладнання, в зазначити площу офісних приміщень та перелік обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності. 3. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником у складі пропозиції не надано документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання. 4. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі. Учасником у складі пропозиції не надано документа(ів), підтверджуючих наявність працівників. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 та до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. 5. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником у складі пропозиції не надано документа(ів), підтверджуючих досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи підтверджуючі досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-24, 09:47:36
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-10-005742-a-a1
Номер договору:
187/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
03-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 03-07-2024 по 01-12-2024
3 769 740,00 UAH
Ціна договору
3 141 450,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 769 740,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія Г.2024.279-01-23.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Забезпечення договору.pdf, Оригінал платіжної інструкції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:10-06-2024, 12:31:17
Електронні тендерні вимоги
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Лот 1. Труси та топ жіночі, вид 1
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 10-06-2024, 12:31:10
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот 1. Труси та топ жіночі, вид 1
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 10-06-2024, 12:31:10
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ)
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ