Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-10-014887-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0205_ВО) ДК 021:2015 507200000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування систем центрального опалення та теплопунктів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 507200000-8 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 200 000,00 грн без ПДВ (двісті тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.10.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.06.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
| Телефон: | 380443097273 |
| E-mail: | pk_inshi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 20.06.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-012124-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ГІДРОГРУПСЕРВІС", а саме: 1) На вимогу пп. 3.2 пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано не належний пакет документів, зокрема, на працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не надано документів навчального центру про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07, а на працівників які пройшли такі навчання не надано документів що підтверджують трудові відносини та не зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 3.2 пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: -не менше 2-ох працівників який пройшов навчання НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». - не менше 1-го слюсаря-сантехніка. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 3.2.1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № з/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 3.2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 3.2.3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», необхідних сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, що підтверджують проходження відповідного навчання, які видані навчальним центром.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Денис ПІДДУБНЯК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.