| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 484 483,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 844,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 14 844,84 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Курбетьєв Валерій Олександрович |
| Телефон: | 380445276671 |
| E-mail: | VKurbetiev@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
23.07.2025 року ПП "АЛЬФА ЛЮКС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» (Лист волокнистоцементний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-07-09-006091-a. 23 липня 2025 року під час розгляду пропозиції ПП "АЛЬФА ЛЮКС" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" надано цінову пропозицію Вих. № 345/25 від 16.07.2025 р., із зазначенням недостовірної інформації щодо адреси учасника. Також цінова пропозиція не заповнена згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. 2. Відповідно до підпункту 14.4.3 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). Всупереч зазначеної вимоги Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" не надано довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). 3. Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ПП "АЛЬФА ЛЮКС" не надано довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. - Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо розмір цінової пропозиції Учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (вимагається лише від учасників-юридичних осіб). - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Валерій Курбетьєв
21.07.2025 року ТОВ "БАСКО" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "БАСКО" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» (Лист волокнистоцементний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-07-09-006091-a. 21 липня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ "БАСКО" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 14.1.3.3 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» та/або за назвою предмета закупівлі. Учасником ТОВ "БАСКО" не надано аналогічний договір у розумінні цього Оголошення. 2. Відповідно до підпункту 14.2 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Учасник не повинен відступати від даної форми. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ "БАСКО" не надано заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 14.4.4 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ "БАСКО" не надано довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Аналогічний договір у розумінні цього Оголошення. - Заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Валерій Курбетьєв
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.