Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 16:43. Дата останніх змін - 28-03-2025, 12:54

Плита електрична промислова 4-конфоркова з духовою шафою

Плита електрична промислова 4-конфоркова з духовою шафою... Державна закупівля - UA-2025-03-04-013366-a Плита електрична промислова 4-конфоркова з духовою шафою від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-04-013366-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 16:43
по 08-03-2025, 18:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-03-2025, 18:00
по 12-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
584000
584 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 840 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:5 840 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Синюченко Денис Сергійович
Телефон:380445276642
E-mail:DSyniuchenko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Плита електрична промислова 4- ...
584 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плита електрична промислова 4-конфоркова з духовою шафою

16
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-06-2025 по 31-07-2025
39710000-2
Електричні побутові прилади


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-03-2025 по 20-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Україна, 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Ярослава Мудрого, будинок 79а, 50086, УКРПРОМПОСТАЧ ТВК
Остаточна пропозиція:
583 680 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-03-2025, 12:10

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-03-25, 17:09:39
24

13.03.2025 року ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 39710000-2 «Електричні побутові прилади» Плита електрична промислова 4-конфоркова з духовою шафою, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-04-013366-a. 13 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» надано: - фінансова звітність мікропідприємства за 2024 рік; - квитанція №1, яка підтверджує, що документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України. - квитанція, яка підтверджує, що документ доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України Однак, всупереч вимогам пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутній документ, який підтверджує прийняття фінансової звітності. 2. Відповідно до пункту 3 додатку № 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції: - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства; - у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» надано: - довідку № 04/03-1 від 04 березня 2025 року розрахунок чистих активів; - фінансова звітність мікропідприємства за 2024 рік; - квитанція №1, яка підтверджує, що документ доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України. - квитанція, яка підтверджує, що документ доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України Однак, всупереч вимогам пункту 3 додатку № 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1. відсутній документ, який підтверджує прийняття фінансової звітності. 2. відсутнє рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину, оскільки вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - квитанція про прийняття фінансової звітності мікропідприємства за 2024 рік; - рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Уповноважена особа Денис Синюченко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-03-25, 17:09:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-04-013366-a-a1
Номер договору:
118-25
Дата підписання договору:
26-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 26-03-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
УКРПРОМПОСТАЧ ТВК
E-mail підписанта:
twk.ukrprompostach@gmail.com
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA183052990000026005000406334
Телефон підписанта:
380676375651
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Іваненко Андрій Леонідович
E-mail підписанта:
1ovkb@dpsu.gov.ua
Посада підписанта:
Т. в. о. начальника Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України
Підписант діє на підставі:
Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, затвердженого наказом Адміністрації Державної прикордонної служби України від 01.06.2023 №35 (зі змінами) та наказу Голови Державної прикордонної служби України від 10.01.2025 № 55-ОС
Номер IBAN:
UA038201720343100001000009841
Телефон підписанта:
380445277234
583 680 UAH
Ціна договору
486 400 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
583 680 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-03-2025, 15:38:19
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:41
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 16:43:18
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Плита електрична промислова 4-конфоркова з духовою шафою
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції 5 840,00 грн. (п’ять тисяч вісімсот сорок гривень, 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 16:43:18
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ