Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 143 552,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 435,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" |
| ЄДРПОУ: | 05541083 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://lubnyteplo.com.ua |
| Контактна особа: | Лебединець Ольга Вікторівна |
| Телефон: | +380661579710 |
| E-mail: | lubnyltetk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Полтавська область,місто Лубни, |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (зі змінами) та п. 43 Особливостей, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник розміщує вказану вимогу. 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Згідно тендерної документації Замовника, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується: - Довідкою про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою наведеною в додатку №1 до тендерної документації Замовника. Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється: договір (договори) де предметом закупівлі кран кульовий фланцевий. - Договором, актом виконаних робіт/актом наданих послуг/видатковою накладною, або листом-відгуком, які підтверджують надання послуг/виконання робіт/ поставку товару, які наведені в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(вимога зазначена в п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації Замовника). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію: 2.1. Довідкою про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за формою Замовника, за предметом закупівлі кран кульовий фланцевий; 3. Договір, акт виконаних робіт/акт наданих послуг/видаткова накладна, або лист-відгук, які підтверджують надання послуг/виконання робіт/ поставку товару, які наведені в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі кран кульовий фланцевий.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.